Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان عباسپور روز دوشنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات سازمان تعاون روستایی استان سمنان، افزود: قیمت تنظیم بازار شکر ویژه ماه محرم به ازای هر یک کیلوگرم ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال و برنج به ازای هریک کیلوگرم ۷۳ هزار و ۸۰۰ ریال به مصرف کنندگان عرضه می شود.
وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین و توزیع برنج و شکر ویژه ماه محرم در استان سمنان وجود ندارد، گفت: تا پایان ماه محرم هریک از هیات‌های عزاداری نیاز به کالاهای یارانه‌دار داشته باشند به شرط معرفی از سوی تبلیغات اسلامی تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کالاهای یارانه دار تصویب شده در ستاد تنظیم بازار استان سمنان از طریق شبکه تعاون روستایی در سراسر استان سمنان عرضه می‌شود.

عباسپور تصریح کرد: در یک سال گذشته ۶ هزار تن بذر گندم و جو در شبکه تعاونی روستایی استان سمنان تولید، فرآوری شد و در اختیار کشاورزان قرار گرفت و همچنین امسال نیز ۳۶ هزار تن گندم و جو و ۷۰۰ تن کلزا به صورت مباشرتی از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی اظهار داشت: استان سمنان دارای ۲ سردخانه با ظرفیت سه هزار و ۲۰۰ تن و ۵۶ انبار با ظرفیت ۴۳ هزار تن است که ۲ سردخانه، یکی در شهرستان دامغان و دیگری در مجن وجود دارد و در سمنان نیز احداث سردخانه توسط بخش خصوصی در دست اقدام است.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان تصریح کرد: در یک سال گذشته چهار انبار نگهداری محصولات کشاورزی با ظرفیت چهار هزار تن به بهره برداری رسیده است تا مشکل تعاونی ها در نگهداری از محصولات کشاورزی در محل‌های اصلی تولید کاهش پیدا کند.

۱۰۸ تعاونی و اتحادیه در چهار گروه تولیدی، روستایی، زنان و کشاورزی در استان سمنان فعال است و بیش از ۶۶ هزار نفر عضو تعاونی های روستایی استان هستند.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی سمنان کشاورزی تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی بخش تعاون با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در هفته کار و کارگر با محوریت کارگران و توجه به تولید و اشتغال در حال برگزاری است.

باقری با اعلام اینکه کارگران نخبه، برتر و فرهنگ کار کردن را ترویج دهیم، تصریح کرد: توجه ویژه به تولید اولویت مهم دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بسیج کارگری در کنار هستند، ادامه داد: مقام معظم رهبری چندین سال توجه ویژه‌ای به حوزه اقتصاد و اشتغال دارند و این وظیفه را سنگین‌تر می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه جلسات شورای هماهنگی به صورت میدانی و شهرستانی برگزار می‌شود، افزود: در این جلسات مشکلات مردم به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

در این جلسه مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گزارشی از اقدامات ارائه و بر استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری بین‌بخشی در راستای رفع مشکلات جامعه هدف تاکید کردند.

کد خبر 6089910

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی