Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از کودکی در هنر‌های رزمی آموزش دیده و در ۶۶ سالگی همچنان به اینکار می‌دهد. او توانسته همچنان در این سن خود را در وضع جسمانی مناسبی نگه دارد.

رئیس‌جمهور روسیه در ورزش‌های رزمی از جمله جودو و سامبو در سطح بالایی قرار دارد و حتی یک ویدئوی آموزشی از اصول اولیه جودو را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین جودو را چیزی فراتر از یک ورزش می‌داند. به اعتقاد رئیس جمهور روسیه، جودو ابزاری برای ارتقا نفس و نیز تقویت تفاهم با برخی از سران دنیاست.

او در مصاحبه‌ای اعلام کرده است: او و همتای مغولستانی اش به دلیل فعال بودن در رشته ورزشی جودو به سرعت توانستند به زمینه‌های مشترکی دست یابند. رئیس جمهور روسیه گفت: او (همتای مغولستانی پوتین) جودو و سامبو کار می‌کند و یکی از اساتید جهانی و شناخته شده هنر‌های رزمی است. علایق و تفکر مشترک به ما کمک کرد تا به سرعت به مسیر یکسانی برسیم. این موضوع همچنین به ما در حفظ گفت و گوی موثر کمک کرد، توانستیم مسائل دو جانبه را به شکلی سازنده حل و فصل کنیم و اجرای پروژه‌های آتی را با موفقیت بیشتری پیش ببریم.

پوتین یادآور شد به طور کلی جودو باعث بهبود و ارتقا سطح زندگی شخصی، قدرت اراده، احترام به دیگران، توانایی در مقابل مشکلات و در عین حال حفظ عزت نفس را باعث می‌شود.

رئیس جمهور روسیه که به عنوان طرفدار هنر‌های رزمی شناخته شده است، از ۱۱ سالگی جودو را آغاز کرده و تاکنون آن را کنار نگذاشته است. او کمربند مشکی دان هشت جودو را دارد. پوتین همچنین دان هشت کاراته کیوکوشین و دان ۹ تکواندو را بدست آورده است. علایق مشترک به هنر‌های رزمی رئیس جمهور روسیه کمک کرده است که او نه تنها با همتایان خارجی خود بلکه با روزنامه نگاران نیز به سرعت به نقاط مشترک دست یابد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است