Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@23:45:58 GMT

کشف 30 فقره سرقت در همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۴۱۵۹

کشف 30 فقره سرقت در همدان

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو منطقه گنجنامه و عباس آباد شهر همدان و کشف 30 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "کامرانی صالح"، در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در منطقه گنجنامه و عباس آباد و شکایت مال باختگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 12 مدرس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد سارقان با استفاده از تاریکی شب سراغ خودروهای پارک شده در مسیر گنجنامه و عباس آباد رفته و با شکستن شیشه آن ها، اموال با ارزش و مدارک داخل خودرو را به سرقت می بردند.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: با  اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای پلیسی همچنین بررسی دوربین های مدار بسته مسیرهای منتهی به محل سرقت، تصویر یک دستگاه سواری پژو 206 سفید رنگ با 3 سرنشین به دست آمد که در زمان سرقت ها در همان مسیرها تردد داشت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با چند اکیپ به صورت نامحسوس منطقه را چندین شبانه روز تحت مراقبت قرار دادند تا این که پژو 206 مذکور در جاده قدیم عباس آباد مشاهده و تحت تعقیب نامحسوس قرار گرفت.
وی افزود: سارقان که 3 مرد جوان بودند با شکستن شیشه در عقب یک خودرو سواری تویوتا پرادو، اقدام به سرقت اموال داخل خودرو کردند که هر 3 نفر حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های فنی و تخصصی به 30 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.
وی ادامه داد: در تحقیقات بعدی مشخص شد، سارقان با 2 دستگاه خودرو به محل های سرقت مراجعه می کردند که ماموران پس از کشف خودرو دوم در بازرسی از آن، تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل: ضبط و پخش خودرو، باند و آمپلی فایر، موبایل و پاور، ساعت، عینک آفتابی، مدارک شناسایی و ... را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان در پایان، گفت: متهمان با دستور قضائی و برای بررسی و تحقیق بیشتر به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف سرقت همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان