Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران کارخانه قند فسا در تماس با خبرنگار ایلنا، از مراجعه روز گذشته به فرمانداری در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی خود خبر دادند.

حدود 260 کارگر کارخانه قند فسا، دستمزدهای خرداد، تیر و مرداد ماه خود را نگرفته‌اند؛ این کارگران در روزها و هفته‌های گذشته بارها به مقامات مسئول مراجعه کرده و خواستار پرداخت معوقات خود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان فسا، علت اعتراض کارگران کارخانه قند فسا را عدم دریافت حقوق و مطالبات خرداد و تیرماه عنوان کرد وافزود: طی توافق با مالکین کارخانه قرار شد حقوق خرداد ماه پرداخت شود.

وی در ادامه گفت: طی هماهنگی با مدیرکل تامین اجتماعی استان و پرداخت درصدی معوقات بیمه کارگران به تامین اجتماعی لیست بیمه تحویل و مشکل بیمه کارگران به صورت موقت رفع شد.

عبدالرضا خراسانی (عضو شورای اسلامی کارخانه قند فسا) نیز معتقد است باید مسئولان فکری بکنند تا مشکل نقدینگی کارخانه حل شود.

او با بیان اینکه مشکل از «خصوصی‌سازی» آغاز شد، می‌گوید: اگر بخش خصوصی توان تامین نقدینگی مورد نیاز را ندارد باید دولت فکری به حال این کارخانه بکند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است