Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جنبش عدالتخواه دانشگاه زابل گفت: موضوعات و فعالیت‌های بسیاری در سه ماهه اخیر به دست دانشجویان استان سیستان و بلوچستان انجام گرفته و مرتفع شده است.

امین دلداده کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشگاه زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص نشست اخیر دانشجویان با فرمانداران منطقه گفت: در دیدار دانشجویان با فرمانداران مناطق مختلف سیستان(پنج شهرستان سیستان و بلوچستان)، دغدغه فرمانداران و نیز ائمه جمعه منطقه شنیده شد و پس از آن پیگیری‌ها از سوی دانشجویان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جنبش عدالتخواه دانشگاه زابل ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهمی که مطرح شد، موضوع عدم وجود درمانگاه‌ها و مکان‌های درمانی بهداشتی بود. یکی از این مراکز ۷ تا ۸ سال است که ساخته شده، اما به مرحله بهره‌برداری نرسیده و بهره‌برداری از آن هر سال به سال دیگر موکول می‌شود. دانشجویان این موضوع را پیگیری کرده و طی آن قرار شد تا در همین هفته به مرحله افتتاح برسد.   وی افزود: اهانت مرزبانی به برادران اهل سنت موضوع دیگری بود که توسط دانشجویان پیگیری شد. چه بسا اگر اینگونه بی احترامی‌ها ادامه پیدا کند افرادی مشابه عبدلمالک ریگی که به دلیل وجود عقده و تعصب دست به جنایت های فجیعی زد، رشد و متولد می شوند.

دلداده کمالی در خصوص پیگیری مجازات این مرزبان خاطی گفت: با پیگیری این موضوع توسط دانشجویان عدالتخواه دانشگاه زابل، مرزبان خاطی جریمه شد. در کل منطقه تنها کسانی که پیگیر این مسائل بود دانشجویان بودند که متاسفانه رسانه ای این اخبار را منتشر نکرد. 

دبیر جنبش عدالتخواه دانشگاه زابل گفت: موضوعات و فعالیت‌های بسیاری در سه ماهه اخیر به دست دانشجویان انجام گرفته و مرتفع شده است. دانشجویان موضوع آب یکی از روستا‌ها را پیگیری کرده و به سرانجام رساندند. با توجه به مطالباتی که انجام شد در حال حاضر ۷ یا ۸ روستا به امکانات برق تجهیز شده‌اند. یک مرکز بهداشتی که در شهر زابل در بحث بهداشتی ضعیف بود و زباله‌های عفونی را در خیابان‌ها رها می‌کرد، که با پیگیری های دانشجویان از این پس این زباله‌ها در جای دیگری از بین می روند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرمانداران سیستان ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷ کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی به طول ۵ کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم مرتفع گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌گردند.

محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم، خاطرنشان ساخت: با روی کار آمدن دولت کار و فعالیت و توجه ویژه به تامین آب شرب پایدار برای روستاها و شهرهای دچار تنش آبی، آبفای استان در تلاش است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، آب شرب سالم و پایدار تامین و در دسترس مردم قرار گیرد.

کد خبر 6089478

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد