Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:31:37 GMT

«دژپسند» اولین کارت زرد را از مجلس گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۴۸۵۰

«دژپسند» اولین کارت زرد را از مجلس گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی نوبت عصر روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی سوال منصور مرادی نماینده مردم مریوان از فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در دستور کار قرار گرفت.

این سوال در مورد «دلیل عدم اطلاع‌رسانی قبلی به مشتریان بانک‌ها مبنی بر فعال‌سازی سامانه ارسال پیامک و برداشت کارمزد بدون اجازه مشتریان بود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیحات وزیر امور اقتصادی و دارایی و مرادی پیش از آنکه زمان قانونی بررسی سؤال به پایان برسد، تمام شد و این دو کمتر از حد قانونی، از وقت خود برای ارائه توضیحات استفاده کردند.

در ادامه نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که از صحبت‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی قانع نشد.

در پایان نمایندگان با ۶۶ رأی موافق، ۱۱۰ رأی مخالف و ۱۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۸ نماینده حاضر در مجلس اعلام کردند که از صحبت‌های وزیر اقتصاد قانع نشده‌اند؛ بنابراین نمایندگان اولین کارت زرد را به دژپسند دادند.

به گزارش مهر، هفته گذشته پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی از سوی قوه قضائیه دستگیر شد. همچنین دژپسند پیش از این در جلسه رأی‌اعتماد، قول برکناری وی را داده بود اما نتوانست به قول خود عمل کند تا زمانی که قوه قضائیه وارد شد و وی را دستگیر کرد.

کد خبر 4709243

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فرهاد دژپسند منصور مرادی کارت زرد مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران لایحه تجارت ایران برجام ایالات متحده آمریکا سپاه پاسداران محمدجواد ظریف ستاد کل نیروهای مسلح فرانسه دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳