Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سیما، مجله شبانگاهی «شب شعر» امشب دوشنبه ۱۱ شهریور با موضوع «شعر آیینی» و اجرای محمود اکرامی‌فر از آنتن شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

«شب شعر» یکی از مجموعه‌برنامه‌های «شب‌های هنر» است که به موضوعات مرتبط با حوزه شعر می‌پردازد. برنامه «شب‌های هنر» در دهه اول محرم، همزمان با پخش ویژه‌برنامه‌های این ایام، هر شب ساعت ۲۲ به صورت زنده پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرامی‌فر در برنامه امشب، میزبان مسلم نادعلی‌زاده شاعر و نویسنده و مرضیه محمدزاده نویسنده و پژوهشگر تاریخ و ادبیات عاشورا است. بخش دیگر این‌برنامه هم در شهر دهلی تهیه و تولید شده و بناست پخش شود. این بخش، شامل شعرخوانی اساتید و شاعران فارسی‌زبان هندوستان شامل مهدی باقرخان، بلرام شکلا و عزیز مهدی در رثای امام حسین (ع) است.

این‌برنامه تلویزیونی امشب دوشنبه ۱۱ شهریور ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: شب شعر شب های هنر شبکه چهار شعر آئینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم) طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم) طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • شعر فارسی فلسطین به دست عرب زبانان نمی‌رسد
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟