Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره استقلال می‌گوید در نشست هیئت مدیره مصوب کردیم تا زمانی که حساب های ما بین ما و ایرانسل مشخص نشود از ارائه خدمات به این اپراتور معذور خواهیم بود.

طرفداری- اسماعیل خلیل زاده در خصوص اینکه گفته می‌شود وی به عنوان رئیس هیئت مدیره استقلال انتخاب شده است و آیا این تصمیم در جلسات هیئت مدیره گرفته شده گفت:

بر اساس اساسنامه اگر عضوی استعفا بدهد و عملاً از سیستم مدیریتی باشگاه خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه‌ای که ما داشتیم تصمیم بر این گرفته شد که به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره فعالیت کنم. قرار است این موضوع به اطلاع وزیر ورزش و جوانان هم برسد. رئیس هیئت مدیره و تغییرات در هیئت مدیره را در خود اعضاء انجام می‌دهند و سپس به اطلاع رئیس مجمع می رسانند.

به نقل از فارس، وی در خصوص اینکه شایعه شده سعید آذری قرار است به هیئت مدیره استقلال اضافه شود گفت:

همان طور که می دانید هفته گذشته آقای فتحی جلسه‌ای با وزیر ورزش داشتند که روابط عمومی وزارت ورزش بعد از پایان جلسه اعلام کرد که آقای فتحی در استقلال ماندنی است و اگر قرار باشد عضوی هم به هیأت مدیره استقلال اضافه شود با هماهنگی فتحی و سایر اعضای کنونی هیئت مدیره خواهد بود. در مورد آقای آذری هم تا این لحظه چیزی نشنیدم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه چه مشکلاتی با اپراتور تلفن همراه که اسپانسر این باشگاه است پیدا کرده‌اند گفت:

ما در نشست هیئت مدیره مصوب کردیم تا زمانی که حساب های ما بین ما و ایرانسل مشخص نشود از ارائه خدمات به این اپراتور معذور خواهیم بود. این را هم بگویم اگر این وضعیت تا بازی آینده ادامه داشته باشد مطمئنا از لوگوی این شرکت در بازی با نفت مسجدسلیمان استفاده نخواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی این مشکل چیست گفت:

ما هم نمی دانیم مشکل چیست و هر چه جلسه می‌گذاریم اختلاف های ما و آنها مشخص نمی‌شود. باور کنید چند جلسه گذاشتیم اما هنوز قانع نشده ایم که جریان چیست. مسئله ای که وجود دارد این است که ما خواهان روشن شدن قرارداد با اسپانسرمان هستیم و تا زمانی که وضعیت مشخص و روشن نشود به این شرکت سرویس نخواهیم داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا استراماچونی در کنفرانس های خبری شرکت نمی کند گفت:

2 روز پیش آقای فتحی جلسه‌ای را با استراماچونی برگزار کرد و همه این نکات را به او گفت. قرار شد او به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه توجه کند اما این را ذکر کنم که تو اصلا به فرودگاه نرفته بود. امروز هم از مسئولین باشگاه خواستم نامه ای را به وزارت امور خارجه بزند که آنها برای مطالب کذب یک رسانه ایتالیایی اقدام لازم را انجام بدهند. قرار نیست که یک رسانه مطالب کذبی بنویسد و باشگاه هم اقدامی انجام ندهد.

وی با تاکید بر این که برخی جریانات در تحریک عوامل حاشیه‌ای در استقلال نقش دارند گفت:

من از مدیرعامل باشگاه خواستم که به این مسائل ورود کند و در تمرینات استقلال هم بیشتر شرکت داشته باشد. اگر دقت کرده باشید فتحی روز گذشته به تمرین استقلال رفت و دوباره با استراماچونی صحبت کرد. مطمئن باشید اگر این شرایط ادامه داشته باشد سکوت نخواهم کرد و عوامل حاشیه ساز را به هواداران معرفی می کنم. ما به خیلی از مسائل رسیده‌ایم و عوامل حاشیه ساز را شناسایی کرده‌ایم اما برای آرامش تیم استقلال تا امروز صحبتی انجام نداده ایم. در نشست روز گذشته هیئت مدیره استقلال هم در مورد این موضوع بحث کردیم و مطمئن باشید که اگر این حواشی و حاشیه سازی ادامه داشته باشد ما عوامل آن را به هواداران و مردم معرفی می کنیم.

خلیل زاده در پایان در خصوص اینکه آیا پرونده نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته شده است یا خیر گفت:

حقیقتا من اطلاعی از این موضوع ندارم ولی اگر هم چنین چیزی باشد تا روزهای آینده مشخص می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)