Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@09:34:59 GMT

۴۰۲ کیلو موادمخدر در رابر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۶۵۴۴

۴۰۲ کیلو موادمخدر در رابر کشف شد

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله ۴۰۲ کیلوگرمی تریاک و حشیش در عملیات شبانه پلیس شهرستان رابر خبر داد. تاریخ انتشار: 16:41 - 11 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۶۶۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "عبدالرضا ناظری" گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رابر حین کنترل خودرو‌های عبوری یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی زانتیا و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن‌ها دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: راننده هر ۲ خودرو بدون توجه به حضور پلیس اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل ماموران خودرو‌ها پس از طی مسافتی متوقف شدند.
سردار ناظری بیان داشت: در بازرسی از خودروی زانتیا ۲۵۸ کیلوگرم حشیش و از خودروی پژو ۱۴۴ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد، اما راننده یکی از خودرو‌ها با استفاده از تاریکی شب از محل فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس با انجام این گونه عملیات‌ها که بعضا در تاریکی شب و در نقاط صعب العبور انجام می‌گیرند با تمام توان در عرصه مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر تلاش می‌کند و متقابلا از مردم نیز انتظار داریم نسبت به این پدیده مخرب حساس باشند و هرگونه اقدام در جهت حمل و توزیع موادمخدر را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موادمخدر تریاک حشیش پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم) تصادف شدید اتوبوس مسافربری با یک تراکتور (فیلم) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم)

دیگر خبرها

  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)