Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی محبی مسئول فرهنگی مسجد حمزه سید الشهدا اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برنامه‌های این مسجد برای عزاداری در ماه محرم از ۲ شب قبل آغاز شده و به صورت مجالس سخنرانی و سینه زنی همراه بود.

او افزود: از فردا شب مراسم بزرگ زنجیر زنی درب مسجد (خیابان اصلی منبع آب) برپا می‌شود و ما از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه تا ساعت ۲۳ میزبان سوگواران امام حسین (ع) هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی بیان داشت: روز جمعه هفته جاری همایش شیرخوارگان حسینی را برپا می‌کنیم و با توجه به اینکه ساخت و ساز در مسجد در حال انجام است احتمالا این همایش را به دبیرستان دخترانه حدیت که در نزدیکی مسجد است منتقل شود.

مسئول فرهنگی مسجد حمزه سید الشهدا اهواز تصریح کرد: شب هشتم محرم الحرام نیز مسجد ما میزبان دسته سینه زنی مسجد امام علی (ع) است و شب نهم دسته عزاداری شهید غوابش مهمان مسجد ما می‌شود و مراسم عزاداری به صورت مشترک برپا می‌شود.

این مقام مسئول گفت: این سنت را سال‌ها پیش شهید مدافع حرم حاج کریم اصل غوابش انجام می‌داد و پس از شهادت این بزرگوار کار رفتن به هیئت‌های نزدیک ادامه پیدا کرد.

او گفت: روز تاسوعای حسینی هیئت سینه زنی مسجد حمزه سید الشهدا به دسته سینه زنی شهید غوابش ملحق می‌شود و باهام به اجتماع عزاداران شرق اهواز که در محل پیچ میدان برپا می‌شود می‌پیوندد.

انتهای پیام/م

مسجد حمزه سید الشهدا اهواز میزبان عزاداران حسینی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم98 مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند

حمزه‌ای رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: با دقت و هوشیاری مسئول بهداشتی یکی از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیرجند ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده ضبط و قبل از ورود به چرخه مصرف انسانی خارج و به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه منتقل شد.

او افزود: علت این موضوع سپتی سمی حاد بوده است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۲ هزار تن گوشت مرغ در درمیان

حمزه‌ای ضمن تشکر از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی مسئول بهداشتی کشتارگاه از همکاری و همراهی مدیریت و عوامل کشتارگاه طیور نیز قدردانی کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند بیان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه گزارش تخلف از طریق سامانه تلفنی ۰۵۶ - ۳۲۲۱۴۳۶۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت از سوی کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری