Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، حسن علیزاده در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد با اشاره به تسهیلات این دانشگاه برای پرداخت شهریه دانشجویان گفت: یکی از تسهیلات دانشگاه در پرداخت شهریه به این شیوه است که، دانشجویانی که بتوانند شهریه ثابت خود را کامل پرداخت کنند، می‌توانند شهریه متغیرشان را بدون دریافت کارمزد به صورت اقساطی پرداخت کنند، این تسهیلات از طریق دانشگاه به دانشجویان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تسهیلات دیگر دانشگاه در بخش شهریه، مساعدت صندوق رفاه دانشجویان در پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور است. در این راستا صندوق با ارائه وام‌های دانشجویی به دانشجویان متقاضی برای پرداخت شهریه آنها مساعدت می‌کند.

معاون اداری و مالی و منابع انسانی دانشگاه پیام نور ادامه داد: با رایزنی و تفاهم نامه‌ای که دانشگاه پیام نور با سه بانک عامل در حوزه اعطای تسهیلات به دانشجویان دانشگاه پیام نور منعقد کرده تسهیلاتی به دانشجویان ارائه می‌شود.

وی افزود: از جمله این تسهیلات، تسهیلات شش ماهه است که بر اساس آن دانشجو می‌تواند با مراجعه به بانک عامل فقط یک بار برای درخواست وام پرونده تشکیل دهد. دانشجویان می‌توانند حساب یارانه خود را به عنوان ضامن در اختیار بانک قرار بدهند.

علیزاده اضافه کرد: یک نوع دیگر تسهیلات دانشگاه پیام نور، تسهیلات یک ساله بانکی است که با ارائه یک ضامن اعم از کارمند یا آزاد قابل پرداخت به دانشجو است. این وام ۵۴ ماهه بوده و برای دریافت این نوع وام نیز ارائه یک ضامن اعم از کارمند یا آزاد قابل قبول است.

وی گفت: دانشگاه پیام نور توافقی با بانک‌ها داشت که بر اساس آن دانشجویان بدهکار بانک‌ها بتوانند با وام ۱۸ ماهه بدهی خود را به دانشگاه پرداخت کنند. همه تسهیلات با یک ضامن و پشتوانه یارانه قابل ارائه است. در این زمینه بنیاد علوی نیز به دانشجویان بی بضاعت و مناطق محروم دانشگاه تسهیلاتی را در حوزه پرداخت شهریه و بدهی ارائه می‌دهد.

معاون اداری و مالی و منابع انسانی دانشگاه پیام نور گفت: یکی دیگر از تسهیلات دانشگاه پیام نور، بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور است که مجوز آن از وزارت کشور اخذ شده است. جلسه هیئت موسس آن به زودی تشکیل می‌شود. این بنیاد به منظور بورسیه تحصیلی دانشجویان بی بضاعت راه اندازی شده و به سبد تسهیلات دانشگاه پیام نور اضافه می‌شود.

علیزاده با تاکید بر اینکه امروزه دانشجویان این دانشگاه دیگر دغدغه پرداخت شهریه ندارند، گفت: با ارائه ۵ فقره تسهیلات در اشکال مختلف، دانشجویان می‌توانند شهریه خود را بدون نگرانی پرداخت کنند و حتی دانشجویان بدهکار نیز می‌توانند با کمک تسهیلات بانکی این بدهی را تسویه کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر