Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:41:48 GMT

زیرساخت های مراسم اربعین باید تا ۲۲ شهریور تکمیل شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۰۱۶۶

زیرساخت های مراسم اربعین باید تا ۲۲ شهریور تکمیل شود

مهندس سالاری، گفت: تمام زیرساخت های دائمی و موقت اربعین استان کرمانشاه باید تا ۲۲ شهریور به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «مهرداد سالاری» روز(دوشنبه، ۱۱شهریور) در نشست ستاد زیرساخت های اربعین استان کرمانشاه که در سالن تدبیر استانداری برگزار شد، با اشاره به زمان کمی که تا فرارسیدن اربعین حسینی باقی مانده است، گفت: اجرای برخی از پروژه های زیرساختی در مسیر مراسم اربعین زمان بر است اجرا و تکمیل این پروژه ها باید در ۲ شیفت در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه، افزود: شهرداری های معین از زنجان، همدان، سنندج، اردبیل و البرز باید هر چه زودتر امکانات، خدمات و ماشین آلات برای کمک به شهرداری های در مسیر اربعین استان گسیل کنند.

 

وی خطاب به همه شهردار های که حوزه استحفاظی آنان در مسیر زائران اربعین قرار دارد، اظهار کرد: تمام توان خود را برای زیباسازی شهرها، نصب انواع علامت های راهنمایی زوار اعم از مسیری، اقامتگاهی، موکب و سرویس بهداشتی، روکش آسفالت معابر و نصب سرویس بهداشتی و روشنایی معابر انجام دهید.

 

مهندس سالاری، اعتبار مصوب برای زیرساخت های اربعین استان را ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: نیمی از این اعتبار تخصیص یافته است. 

 

وی تأکید کرد: شهرداری ها در مسیر چون این خدمات برای شهر آنها و جزء وظایف جاری آنان است باید تلاش کنند با اعتبار خودشان پروژه ها را انجام دهند و منتظر اعتبار  نباشند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در ادامه مهم ترین زیر ساخت ها را نصب علائم راهنمایی رانندگی جاده های اصلی فرعی ، روکش جاده ها و لکه گیری، نصب نیوجرسی ها در پرتگاه ها، روشنایی، نصب سرویس های بهداشتی، توقفگاه و ... برشمرد و خاطرنشان کرد: ساماندهی دست فروش های مسیر و خروجی و ورودی راه ها، پارکینگ ها، مسیر های موقت اضطراری و تهیه آب و برق برای زوار از دیگر امکاناتی است که باید تامین شود.

 

وی در خصوص مدیریت ترافیک در اربعین نیز نکاتی را متذکر شد و گفت: در مسیرهایی مانند شهر بیستون ، ورودی و خروجی شهر کرمانشاه به عنوان مرکز ثقل اقامتگاهی و خدمات دهی و مسیر قصرشیرین تا خسروی که گره ترافیکی وجود دارد باید پلیس راه ، راهور و شهرداری کرمانشاه تدابیر لازم را بیاندیشند.

 

مهندس سالاری، همچنین از تلاش های صورت گرفته برای ۲۴ ساعته شدن گیت های مرزی خبر داد و گفت: متناسب با فراهم شدن این امکان، خدمات دهی دستگاه های اجرایی نیز  باید به صورت شبانه روزی باشد.

 

وی همچنین ایجاد زیرساخت های اینترنت قصر شیرین و خسروی برای تلفن و تماس زائران را به عنوان یک ضرورت مهم از اداره کل فناوری اطلاعات استان خواستار شد.

 

این مقام مسئول در پایان برگزاری باشکوه مراسم اربعین را آبرو استان دانست و گفت: تمام دستگاه اجرایی برای انجام زیرساخت ها باید با هم هماهنگ باشند.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد شیراز بیرجند روزنامه حوزه هنری تکمیل زیرساخت ها اربعین حسینی مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»

ایسنا/کرمانشاه جشن خداقوت کارگر با تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه، امروز(۱۶ اردیبهشت) به همت خادمیاران رضوی و شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

محمدجعفر امامیان، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در این مراسم، با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و به فرموده مقام معظم رهبری اگر حال کارگران جامعه خوب باشد، حال نیمی از مردم جامعه خوب خواهد بود.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به نقش محوری کارگران در اقتصاد کشور، مسئولان باید به امورات کارگران رسیدگی بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در دین اسلام نگاه ویژه ای به کارگران وجود دارد و در احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل‌بیت (ع) می‌بینیم که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشا عزت است، از این‌رو در فرهنگ اسلامی کارگر یک جایگاه خاص دارد.

وی ابراز امیدواری کرد، این نوع برنامه‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه کارگری، طرح مشکلات این قشر و فتح بابی برای حل مشکلات این قشر زحمتکش باشد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه هم در این مراسم با بیان اینکه پیگیر بهبود وضعیت معیشت نیروهای شهرداری هستیم، به آن‌ها اطمینان خاطر داد پیگیر حل مشکلاتشان باشد.

در این مراسم از پاکبانان کرمانشاه تجلیل شد و هشت نفر آن‌ها به همت آستان قدس رضوی و شهرداری کرمانشاه سفر به مشهد مقدس را هدیه گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین