Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا نصر رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در این آیین اظهار داشت: در شب نخستین روز ماه محرم زمینه برای اهتزاز پرچم اباعبدالله الحسین (ع) از سوی شهرداری فراهم شده و جا دارد از تمام مدیران که مقدمات این اقدام شایسته را فراهم کردند تا با برنامه ریزی بهتر و هماهنگی های بیشتر ورود به ماه محرم را داشته باشیم تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی با اشاره به شعار انتخاب شده برای ایام محرم از سوی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: شعار «از همین شهر حسینی لک لبیک حسین» شعار بسیار با مفهومی است و من از مبدعین این شعار زیبا تشکر می کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: شهر حسینی اصفهان، می خواهد به اباعبدالله لبیک بگوید، بدین معنا که باید پس از خروج از این دو ماه آثار عزاداری و ارتباط با حضرت اباعبدالله حسین (ع) را در شهر، اعمال، رفتار و گفتارمان ببینیم؛ مردم شهر اصفهان خود را آماده کرده اند تا به همه زیبایی ها و حوادث کربلا، به نماز ظهر عاشورا، به وفاداری، ‌به جانفشانی، ایثار و از خودگذشتگی و به زمزمه های عارفانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، به درستی و صداقت لبیک بگویند. 

وی بیان داشت: اگر به حسین بن علی(ع) لبیک گفتیم به طور حتم بسیاری از مشکلات اجتماعی، نابه هنجاری های رفتاری و بسیاری از آسیب های موجود را حل می کنیم، به این شرط که ورودمان همراه با شعور و همراه با درک و فهم صحیح از حادثه کربلا باشد؛ در صورتی که پس از دو ماه عزاداری چنین آثاری را در شهرمان شاهد نبودیم بدانیم که به درستی ورود نکرده، حسین (ع) را نشناخته و به این امام و یاران وفادارش لبیک نگفته ایم.

نصر گفت: امیدوارم زیر پرچمی که امروز به اهتزاز درمی آید تلمذ و مسائل اخلاقی را بیشتر تمرین کرده و با رذایل اخلاقی خداحافظی کنیم.  

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر درآمد رئیس شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر عاشورا کربلا قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • سیاست‌های خلاف تولید، بازنگری شود
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال