Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شیبک‌در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های ووشو از ۱۳ تا ۱۵ شهریور با حضور ۳۶۲ ورزشکار در استان زنجان برگزار می شود.

وی ادامه داد: پنج نفر از ووشوکاران سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌ها در بخش «ساندا» و ۲ نفر در بخش«تالو» به مصاف حریفان کشوری خود می‌روند.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان بیان کرد: تیم «ساندای» این استان سال گذشته با کسب سه مدال طلا، نقره و برنز عنوان نایب قهرمانی نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه ووشو سیستان و بلوچستان در کشور گفت: با تلاش ورزشکاران این هیات با کسب ۸۵۰ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه هفتم در بین ۳۳ استان کشور قرار گرفت.

شیبک افزود: ووشوکاران سیستان و بلوچستان سال گذشته با درخشش در عرصه‌های کشوری و جهانی موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند.

وی بیان کرد: هیات ووشو همچنین افتخار داشت سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان میزبان رقابت‌های بین‌المللی شود.
رئیس هیات‌ووشو سیستان و بلوچستان تصریح کرد:همچنین این هیات برای نخستین بار در جهان رقابت‌های ووشو ساحلی را سال گذشته در چابهار به صورت منطقه‌ای برگزار کرد.
وی خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستانهای سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شهرکی رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: هر ساله گرامیداشت هفته ورزش زورخانه ای، مراسمی با حضور پهلوانان و پیشکسوتان این ورزش در زاهدان برگزار می‌شود.
در این مراسم ورزشکاران به اجرای آئین‌های ورزشی باستانی در گود زورخانه پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان