Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-03@03:36:28 GMT

مدل ارزان‌تر گوشی تاشوی سامسونگ هم به بازار می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۳۱۰۱

مدل ارزان‌تر گوشی تاشوی سامسونگ هم به بازار می‌آید

ایتنا - اگرچه خود سامسونگ اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تأیید نکرده، اما منابع خبری مطلع می‌گویند این شرکت به طور قطع مدلی ارزان از گالکسی فولد را هم تولید می‌کند.
در شرایطی که قرار است گوشی تاشوی گلکسی فولد سامسونگ ششم سپتامبر به بازار بیاید، قیمت بالای آن موجب نگرانی شده و حالا خبرهایی در مورد تولید مدل ارزان آن هم شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، در شرایطی که قیمت مدل اصلی گلکسی فولد بیش از ۱۹۰۰ دلار است، قیمت مدل ارزان این گوشی به حدود هزار دلار می‌رسد. بنابراین حتی مدل ساده‌تر گلکسی فولد نیز گوشی ارزانی محسوب نمی‌شود.

تحلیلگران می‌گویند سامسونگ تمایل دارد بازار نوظهور عرضه گوشی‌های دارای نمایشگرهای تاشو را در کنترل خود گرفته و بر رقبایی مانند هواوی غلبه کند. از همین رو این شرکت تولید مدل ارزان گلکسی فولد را در دستور کار خود قرار داده است.

در مورد مشخصات فنی گلکسی فولد ارزان‌تر خبر دقیقی در دست نیست، اما گفته می‌شود سامسونگ برای کاهش قیمت حافظه آن را از ۵۱۲ گیگابایت به ۲۵۶ گیگابایت کاهش داده است.

مدل اصلی گلکسی فولد دارای نمایشگر منعطف ۷.۳ اینچی AMOLED و یک نمایشگر ثانویه ۴.۶ اینچی است. پردازنده ۷ نانومتری کوالکوم Snapdragon ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت رم از جمله دیگر امکانات این گوشی است.
برای این گوشی سه دوربین با دقت‌های ۱۶، ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است و دوربین سلفی این گوشی هم ۱۰ مگاپیکسلی است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گلکسی فولد گوشی تاشو سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت قیمت هر سکه طلای طرح جدید تا لحظه درج خبر به مبلغ ۴۱ میلیون ۵۸۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۷۰۳ هزار تومان کاهش دارد.

هر سکه بهار آزادی نیز ۳۷ میلیون ۹۳۷ هزار تومان امروز قیمت گذاری شد.

همچنین هر قطعه نیم سکه نیز امروز به مبلغ ۲۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ هزار تومان ارزان‌تر است.

امروز همچنین هر قطعه ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

این گزارش حاکی است هر انس طلا امروز ۳.۳۸ درصدی به ۲۲۸۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۴۳۲,۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 6094135 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول