Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مقابله با جریان قدرت و ثروت با حرکت اندیشمندانه و مدبرانه قوه قضائیه در این کشور آغاز شده که سرآغاز قطعی امیدواری مردم در برابر همه مشکلات است. ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اظهار داشت:  رسالت اصلی دستگاه قضا، مبارزه با جریان‌های قدرت و ثروت است و نتیجه سلطه و حاکمیت این جریان در سرنوشت مردم، توسعه شهوت‌رانی‌ها و و تضعیف فطریات انسانی بشر است و اگر بنا شد این واقعیت بر جامعه مسلط بشود دیگه جامعه انسانی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک اندیشکده آمریکایی در هفته گذشته یک سلسله  تحقیقاتی انجام گرفته بود که به کاخ سفید و به رئیس جمهور آمریکا در  مقابله با ایران، اعلام خطری شده بود که نظامی که در ایران تشبیه شده است، نظام برخاسته از یک اندیشه است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران معلول قدرت‌یابی یک جریان سیاسی نیست، منشا پیدایش اندیشه‌ای است که در چندین قرن گذشته به وسیله رهبر شیعیان در قالب انقلاب پی‌ریزی شده و آن این است که بایستی در راستای اجرای احکام و ارزش‌های دینی و در مقابله ضد ارزش‌ها و اندیشه‌های ضد دینی انسان‌ها تا مرز همه چیز دادن بایستد، این نظام براساس این اندیشه به وجود آمده است.

رئیس کل جدید دادگستری خراسان رضوی معرفی شدرئیس کل دادگستری استان اردبیل:‌ وجود کودکان خیابانی بیانگر ضعف در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استآئین معرفی رئیس کل جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به روایت تصویر

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ایران هم این نظام را قبول کردند، معنای آن این است این اندیشه را پذیرفتند و شاهد این قضیه 8 سال جنگ تحمیلی است، در آن پیام هم به کاخ سفید گفته شده بود که اگر شما می‌خواهید به سرنوشت صدام دچار نشوید با این‌ها مقابله نکنید، این واقعیتی است که دشمنان ما هم درک کردند.

امام جمعه مشهدمقدس خاطرنشان کرد: مقابله با جریان قدرت و ثروت با حرکت اندیشمندانه و مدبرانه قوه قضائیه در این کشور آغاز شده است و سرآغاز قطعی امیدواری مردم در برابر همه مشکلاتی است که در زندگی خودشان دارند؛ ارزش قطعی این است که مردم در قالب این امیدواری ماهیت این نظام را تشخیص دادند.

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: کارنامه فعالیت 5 سال حجت‌الاسلام مظفری در خراسان رضوی و همیاری و کارهای بسیار غیورانه دادستان استان سبب شده در همه موضع‌گیری‌های اجتماعی در این استان خاصیت پیش‌برندگی وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حرکت‌هایی که برخلاف هویت این شهر از نظر منکران صورت می‌گرفت هم دادستان محترم و هم شخص رئیس کل دادگستری با یک اندیشمندی و تدبیر ویژه این مشکلات را برطرف می‌کردند تا جایی که قوه قضاییه به عنوان یک جریان پرصلابت در برابر همه انحراف‌های اخلاقی موضع قاطعانه داشت.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری امروز در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان خراسان رضوی که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند‌.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند؛ بر این اساس آمادگی داریم 5800 گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان