Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یدالله محبی ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: از مصدومیت پرویز هادی خوشحال نشدم و این اتفاق باعث تاسف من شد. تاریخ انتشار: 10:55 - 12 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۷۸۹

یدالله محبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت خود، اظهار داشت: از آمادگی قابل قبولی برای حضور در رقابت‌های جهانی برخوردار هستم و خوشبختانه هیچ مصدومیتی هم ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی سخت بیمار شدم و همین موضوع باعث شد تا با ضعف جسمانی مواجه شده و در مسابقات انتخابی به نتایج دلخواه نرسم، اما از عدم نتیجه‌گیری در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی دلسرد نشدم و تمریناتم را به طور منظم ادامه دادم. غلامرضا محمدی سرمربی تیم‌ملی تاکید کرد حتما در اردو‌های تیم‌ملی حضور داشته باشم. پابه‌پای سایر ملی‌پوشان تمرین کردم و دقیقا همان تمریناتی را پشت‌سر گذاشته‌ام که سایر ملی‌پوشان انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: از مصدومیت پرویز هادی خوشحال نشدم و این اتفاق باعث تاسف من شد، اما خوشحالم که این افتخار نصیب من شد تا یک‌بار دیگر دوبنده تیم‌ملی کشورم را در رقابت‌های جهانی بر تن کنم. امیدوارم بتوانم با کسب مدال از رقابت‌های جهانی دل هموطنان را شاد کنم.

ملی‌پوش کشتی آزاد درخصوص حریفانش در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال قبل المپیک قرار داریم قطعا رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار خواهد شد، اما من طی دوسال اخیر در تورنمنت‌های زیادی به میدان رفته‌ام و با اکثر مدعیان کشتی گرفته‌ام. کشتی‌گیران بزرگی در این وزن حضور دارند که از همه آنها شناخت کافی دارم و برای مبارزه با تک‌تک آنها برنامه دارم. انگیزه بسیار بالایی برای کسب موفقیت دارم و می‌خواهم با موفقیت در رقابت‌های جهانی نورسلطان توانمندی‌هایم را به کادرفنی نشان داده و راه رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو را برای خودم هموار کنم. با تمام وجود به روی تشک خواهم رفت و می‌خواهم حتما به مدال جهانی برسم.

محبی تصریح کرد: فضای خوبی بر اردو‌ها حاکم است. علیرضا دبیر علی‌رغم اینکه به تازگی ریاست فدراسیون را برعهده گرفته است، اما تلاش کرده تا شرایط خوبی را برای کشتی‌گیران فراهم کند. تیم خوب و جوانی داریم که امیدوارم بتوانیم با موفقیت در رقابت‌های جهانی نورسلطان مهیای افتخار آفرینی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از سرمربی تیم‌ملی، مدیرفنی و رئیس فدراسیون که با همدلی تلاش می‌کنند روحیه تیم بالا برود و همچنین به خاطر اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم جواب اعتماد آنها را با کسب خوشرنگ‌ترین مدال از رقابت‌های جهانی بدهم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یداله محبی فدراسیون کشتی کشتی آزاد المپیک توکیو غلامرضا محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری و عضو شورای شهر نقاب گفت: در این رقابت‌ها ۲۰۰ کشتی گیر از سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در پنج وزن به رقابت پرداختند.

ملک خواهی  افزود: با توجه به حضور کشتی گیران دارای عناوین کشوری و صاحب نام در گود‌های مطرح مانند زینل خان سطح رقابت‌ها بالا بود و رقابت سختی بین کشتی گیران وجود داشت.

وی گفت: برای سه نفر هر وزن جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.  

علی کریم آبادی شهردار نقاب نیز با اشاره به ظرفیت چند منظوره گود مشاهیر گفت: گود مشاهیر در وسعت ۴۰۰۰متر مربع ظرفیت ۵۰۰۰ تماشاگر را دارد و برای ساخت این گود اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان هزینه شده است.

براساس اعلام رای هیات داوران  دروزن۶۶کیلوگرم به ترتیب حمیدچادرنشین، احسان رمضانی و مهدی قدیمی اول تا سوم شدند در وزن۷۴کیلوگرم امیرحسین کمایستانی، علی مردانی و علی گلزاده مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

همچنین در وزن۸۴کیلوگرم حامدقرائی، مجیدمحمدآبادی و رضا پارساپور صاحب مقام شدند و  در وزن ۹۶کیلوگرم به ترتیب امید ساعدپناه، مجیدقائمی و سیدجلال موسوی و در وزن ۹۶+ کیلوگرم بهزاد اعتمادی، علی بتوئی و حمید نقیب به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد