Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول از فروش و انتقال قرضی بازیکنان مازاد خود سود بسیار زیادی کرد.

طرفداری- پنجره نقل و انتقالات فوتبال انگلیس در حالی به پایان رسید که لیورپول با وجود قهرمانی در اروپا، یکی از آرام ترین پنجره های نقل و انتقالات تابستان را طی سال های اخیر به پایان رساند.

قرمزها خریدی آنچنانی نداشتند و تنها آدریان را به جای مینیوله به خدمت گرفتند و دو بازیکن جوان نیز با نام های سپ فن دن برگ و هاروی الیوت نیز به جمع شاگردان کلوپ اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندی لونرگان نیز دروازه بانی بود که به عنوان گلر سوم به جمع قرمزها اضافه شد. در کل لیورپول تنها 1.3 میلیون پوند برای خرید بازیکن هزینه کرد که این مبلغ نیز صرف خرید فن دن برگ شد و سه بازیکن دیگر هزینه ای برای لیورپول نداشتند.

اما با وجود اینکه قرمزها در خرید پنجره آرامی را پشت سر گذاشتند، در فروش بازیکن بسیار خوب کار کردند. پل جویس، خبرنگار تایمز گزارش داد که لیورپول از فروش بازیکنان مازاد خود 53.2 میلیون پوند سود کرده است. اسامی بازیکنان جدا شده به شرح زیر هستند:

دنی اینگز 20 میلیون پوند، سایمون مینیوله 8 میلیون پوند، رایان کنت 7.5 میلیون پوند، رافائل کاماچو 7 میلیون پوند، اوی اجاریا 3.5 میلیون پوند، بابی دانکن 1.8 میلیون پوند، جانستون 300 هزار پوند، هری ویلسون (قرضی) 2.5 میلیون پوند، مارکو گروییچ (قرضی) 2 میلیون پوند و آونویی (قرضی) 600 هزار پوند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد