Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:48:18 GMT

۱۲۰۰ دانش آموز در سقز تحت پوشش کمیته امداد هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۳۸۲۳

۱۲۰۰ دانش آموز در سقز تحت پوشش کمیته امداد هستند

فاروق محمودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر این تعداد دانش آموز نیازمند، ۳۵۰ دانشجو نیز شناسایی و تحت پوشش خدمات حمایتی و کمک هزینه تحصیلی این نهاد هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه شناسایی نیازمندان بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است، افزود: شهروندان به هیچ عنوان به متکدیان کمک نکنند و کمک و خیرات خود را در صندوق‌های صدقه به کمیته امداد تحویل دهند تا افراد محروم  و نیازمند واقعی بیشتری از این کمک‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی اضافه کرد: با توجە به توافق با آموزش و پرورش شهرهای سقز و صاحب،  جدا از کمک‌های مصوب برای دانش آموزان شهری یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و روستایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال از محل جمع آوری کمک های خیرین در مناسبت هایی همچون جشن عاطفەها، نیکوکاری و سایر مناسبت ها مساعدت می‌شود.

وی بە ۴۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی و کالایی از طرف خیرین سقزی در جهت کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و گفت: از این کمک ها برای تامین هزینە تحصیلی،  تهیە لوازم التحریر و کمک هزینە اسکان دانش آموزانی کە در خوابگاها ساکن هستند، استفاده می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سقز با بیان اینکه جشن عاطفەهای امسال از ۷ شهریور آغاز شدە و تا ۱۰ مهر ماه نیز ادامە خواهد داشت، یادآور شد: شعار امسال با رنگ مهر رویایی بسازیم،  در  هر مدرسە سطح شهرهای سقز و صاحب و روستاهای تابعه یک پایگاه برای برپایی و جمع آوری کمک های مردمی پیش بینی شده است.

معاون سیاسی فرماندار سقز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقدامات کمیته امداد امام (ره) در راستای محرومیت زدایی و اشتغال زایی مددجویان قابل تقدیر است.

اسماعیل رستم پور خواستار همکاری ادارات و مشارکت مردم در مراسم جشن عاطفه ها شد تا کمک های قابل توجه برای نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد جمع آوری شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵/۹۱۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان کردستان بهزیستی دانش آموز دانش آموزان کمیته امداد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد