Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@06:34:50 GMT

رئیس حشد الشعبی در مسکو چه می کند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۴۶۹۹

رئیس حشد الشعبی در مسکو چه می کند؟

به گزارش وانانیوز، 

فالح الفیاض، رئیس هیئت حشد الشعبی عراق و مشاور امنیت ملی این کشور در جریان سفرش به مسکو با نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی روسیه دیدار کرد و در جریان این دیدار شماری از مسؤولان دو کشور در حوزه‌های فناوری نظامی و شماری از مسؤولان سایر بخش‌های مورد همکاری دو طرف حضور داشتند.

الفیاض و پاتروشف در جریان این دیدار به بررسی روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آن، وضعیت عراق و منطقه و همچنین تلاش‌ها در راستای مبارزه با تروریسم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این دیدار از طرف مسکو معاون دبیر شورای امنیت ملی، معاون وزیر خارجه، تعدادی از مسؤولان ستاد ارتش روسیه و مسؤولان هیئت فدرال همکاری فناوری نظامی روسیه حضور داشتند.

در همین راستا، فالح الفیاض قرار است امروز (سه‌شنبه) با الکساندر لاورنتیف، فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در امور سوریه نیز دیدار و گفت‌وگو کند.

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.   به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.   در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.   شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه