Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد بابیان اینکه امسال ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر پرداخت‌شده است، افزود: وام‌های یادشده در قالب اشتغال‌زایی، کارگشایی، هزینه تحصیلی، جهیزیه، ساخت و تعمیرات مسکن و سیل‌زدگان پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه از این مبلغ چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن در بخش توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان پرداخت‌شده است، خاطرنشان کرد: طی امسال ۱۹۱ طرح اشتغال از این محل ایجادشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز در قالب تسهیلات کارگشایی به مددجویان پرداخت‌شده است، افزود: تسهیلات ارائه‌شده این صندوق در قالب وام‌های کارگشایی برای کمک به رفع نیاز موردی مددجویان پرداخت می‌شود.

الهی راد همچنین به تأمین مسکن مددجویان در توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت اشاره کرد و ادامه داد: طی امسال ۲۴۸ مورد تسهیلات ساخت و تعمیر مسکن و همچنین ۹۳ مورد ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.

وی در خصوص حادثه سیل امسال نیز گفت: تاکنون حدود دو میلیارد تومان تسهیلات به مردم شهرستان‌های خسارت‌دیده از سیل و بارندگی پرداخت‌شده است.

وی سقف وام‌های کارگشایی و تعمیرات جزئی مسکن و ودیعه مسکن را پنج میلیون تومان اعلام کرد و گفت: خرید مسکن شهری و روستایی نیز تا سقف ۳۵ میلیون تومان و طرح‌های اشتغال‌زایی نیز تا ۵۰ میلیون تومان بر اساس نیازسنجی و دارا بودن شرایط فرد پرداخت می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال خراسان شمالی قرض الحسنه کمیته امداد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل