Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@06:29:08 GMT

باشگاه استقلال و استراماچونی توبیخ شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۵۵۲۴

 دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و استقلال تهران در هفته اول برگزار و از سوی حمیدرضا جودکی نژاد – مربی تیم ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به کارت زرد شد؛ رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

اخبار ورزشی- به دلیل فحاشی تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز به تیم مقابل قبل از شروع بازی و پرتاب بطری آب طبق بند ب و ماده ۸۶ آیین نامه، تیم ماشین سازی به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(این رای قابل تجدید نظر است.)

باشگاه استقلال تهران به دلیل عدم توجه به دستورات مقامات به توبیخ کتبی محکوم شد.

همچنین آندرا استراماچونی به دلیل رفتار غیر ورزشی و اظهارات خلاف واقع به توبیخ کتبی محکوم شد.

*کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل مصاحبه وریا غفوری- بازیکن تیم استقلال تهران بعد از دیدار برابر ماشین سازی تبریز نسبت به توپ‌های بازی، اعتراضاتی را مطرح کرده بود که با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف ایشان، وی را به توبیخ کتبی ودرج در پرونده محکوم کرد.

* به دلیل مصاحبه امید عالیشاه- بازیکن تیم پرسپولیس تهران بعد از دیدار برابر پارس جنوبی جم نسبت به توپ‌های بازی، اعتراضاتی را مطرح کرده بود که با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف ایشان، وی را به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

* به دلیل مصاحبه جواد نکونام بعد از دیدار برابر صنعت نفت آبادان نسبت به تصمیمات داوری اعتراضاتی را مطرح کرد که با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف ایشان، وی را به توبیخ کتبی ودرج در پرونده محکوم کرد.

آرای فوق قطعی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال توبیخ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر

جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال روزهای جالبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و علاوه بر درخشش در ترکیب این تیم تمرینات پرنشاطی را هم پشت سر می‌گذارد.

او در جریان تمرینات استقلال و حتی خارج از تمرینات هم رابطه صمیمانه‌ای با فول بک‌های راست و چپ استقلال پیدا کرده و رفاقت با آنها در رویکرد آنها داخل زمین و حتی تمرینات هم تاثیر مثبت گذاشته است.

با توجه به شکل بازی استقلال که ماشاریپوف برای خلق موقعیت به سمت چپ و راست شیفت می‌شود و کارهای ترکیبی با فول‌بک‌های تکنیکی-سرعتی استقلال انجام می‌دهد، شناخت بیشتر و درک تاکتیکی و علاوه بر آن رابطه خوب آنها باعث شده تا کیفیت این تیم در فاز هجومی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

ابولفضل جلالی با انتشار استوری در اینستاگرام شخصی خودش از تمرینات شخصی زیر نظر مربی‌ بدنساز استقلال به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف رونمایی کرد، البته او در تمرین امروز غایب بود و همین زمینه ساز شوخی مجازی مدافع چپ پای استقلال با هافبک ازبکستانی شده بود.

ماشاریپوف پس از تغییر پستی که در تیم استقلال پیدا کرد به شکل قابل توجهی عملکرد خودش و این تیم را بهبود بخشید و فوتبال چشم نوازی را ارائه می‌کند.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران