Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز، گفت: بنیاد شهید با جدیت تمام موضوع ساماندهی گلزاری شهدای امامزاده محمد (ع) کرج را در دستور کار قرار دهد. ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که صبح امروز  در حوزه استاندار برگزار شد،اظهار داشت:  باید در راستای تحقق اهداف این شورا از ظرفیت بزرگ دانش آموزان و دانشجویان استان بهره برد، از مدیران مربوطه انتظار می‌رود در این رابطه برنامه ریزی دقیق و حضور فعالی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امنیت کشور مرهون خون شهدا است؛ تداوم راه شهدا ضامن بقای انقلاب و نظام استبهترین مکان‌ها برای اقامه عزای سیدالشهدا و خواص حضور در آنها40 درصد والدین شهدای استان یزد در قید حیات هستند

وی افزود: اولین ماموریت مهم استانداران حفظ و حراست از ارزش‌های دینی و نظام است بنابراین با تعصب درصدد تحقق این امر در استان هستم.

استاندار البرز با بیان اینکه ارزش‌های  دفاع مقدس قدرت بازدارنده توطئه‌های استکبار است،بیان کرد:  باید به خونهایی که در راه پیروزی و ثبات نظام بر زمین ریخته شده احترام و ارج بگذاریم.
وی افزود: پایه‌های انقلاب اسلامی با استعانت از جریان عاشورا و با رشادت‌های 8 سال دفاع مقدس، ماندگار و محکم شد.

استاندار البرز با بیان اینکه اکنون نظام جمهوری اسلامی به مدد از ائمه اطهار و تعالیم قرآن در منطقه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و قدرت بازدارنده اهداف شوم استکبار است،عنوان کرد: دشمنان بسیار تلاش کردند انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی نرسد، در چهل ساله دوم انقلاب، شرایط مانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شده و همه فارغ از جناح بندی‌ها، متحد و منسجم برای دفاع از کشور و ارزش‌های نظام بسیج شده اند.

شهبازی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران هیچگاه برای خود توقع و چشمداشتی نداشته،اند،تصریح کرد: آنها شایسته تجلیل و تکریم هستند و مسئولان باید برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا با آنها دیدار داشته باشند.

وی عنوان کرد: اجرای طرح سپاس، امری و دستوری نیست بلکه باید با ایمان و اعتقاد قلبی صورت گیرد، تمامی ما مسئولان مدیون ایثارگری‌های شهدا هستیم.

استاندار البرز گفت: از بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز انتظار می‌رود با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در جهت ساماندهی گلزار شهدا و حل مشکلات ایثارگران با بیمارستان‌ها نسبت به اقدام در این موارد با اهتمام ویژه‌ای وارد شود. وی افزود: در خصوص ساماندهی گلزار شهدا باید بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارش کار دقیقی ارائه دهد و پیگیر امور باشد. انتهای پیام/ش R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک