Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از بدهی ۱۵۰میلیارد تومانی مشترکین به این شرکت خبرداد و گفت : سیاست اصلی این شرکت گازرسانی به واحد های صنعتی و توسعه اشتغال در استان بوده و بیشترین بدهی این شرکت هم متعلق به بخش صنعت است .

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، علی اکبر میدان شاهی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهارداشت: سیاست اصلی این شرکت گازرسانی به واحد های صنعتی و توسعه اشتغال در استان بوده و بیشترین بدهی این شرکت هم متعلق به بخش صنعت با دارا بودن ۶۵میلیارد تومان بدهی در رتبه نخست،پس از آن نیروگاه ها ۴۴میلیارد تومان ،ادارات دولتی ۲میلیارد تومان و سایر مشترکین ۴۰میلیارد بدهی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود : طول شبکه گاز در استان ۹هزارو ۴۰۰کیلومتراست و بیش از ۲۴۴هزار علمک گاز با ۴۵۰مشترک در استان وجود دارد وهم اکنون  بیش از ۵۰۴روستا به شبگه گاز وصل هستند و ضریب نفوذ گاز در استان یزد ۹۸درصد است.

میدانشاهی حفاظت ازمحیط زیست و توجه به سلامت مردم را از اولویت ها ی این شرکت عنوان کرد و ادامه داد : گازرسانی به صنایع ،واحدهای صنعتی و گلخانه ها و کوره های اجر پزی در دستورکارما قرار داد و هم اکنون بیش از۷هزارو ۱۱۲ واحد صنعتی ، ۳هزار گلخانه و ۲۸۹کوره در استان در استان گاز دارهستند و بیش از ۴۸جایگاه گاز سی ان جی در استان فعال است . 

وی در خصوص گازرسانی به روستاها ی استان گفت : هم اکنون ضریب نفوذ گازرسانی به روستاهای استان ۹۰درصد بوده ودر حال حاضر گازرسانی به روستاهای صعب العبور در دستور کار ماقرار دارد و در هفته دولت فاز دوم عملیات گازرسانی به روستاهای شیرکوه میانکوه و بنستان اغاز شد که این پروژه ها بنا به موقعیت ساختاری روستاها یکی از سخت ترین و بزرگترین پروژهای کشوی در حوزه گازبود به دلیل اینکه برخی از روستاهای این مناطق از جاده هم محروم بودند این شرکت توانست مسیر جاده را هم برای پیشبرد پروژه احداث نمایددر صورتی مردم این مناطق با این شرکت همکاری خوبی داشته باشند این پروژه ظرف دوسال آینده به بهره برداری خواهد رسید 

 مدیرعامل شرکت گازاستان از گازرسانی به شهرکت فولاد اشکذر با اعتباری بالغ بر۱ هزارو ۴۳۰میلیارد تومان درهفته دولت خبر داد و گفت: این واحد صنعتی با گازدار شدن نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی استان دارد وهمچنین در این هفته عملیات گازرسانی به  واحد صنعتی در شهرستانهای مهریز ومیبد اردکان نیزانجام شده است.

 این مسئول گاز رسانی بخش خرانق را از مهمترین مطالبات مردمی عوان کرد وگفت : فاز اول گازرسانی به خرانق شروع شده و فاز دوم نیزدر دست اقدام است .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سیدکاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، از اقدامات گسترده این شرکت در راستای مدیریت مصرف، کاهش هدررفت و ارائه خدمات نوین به مشترکان خبرداد. وی با اشاره به تست و بازرسی ۱۴۲هزار کنتور برق در سال ۱۴۰۲، گفت: در این طرح ۲۳هزار کنتور معیوب شناسایی و تعویض شد که منجر به بازگشت ۳۲ میلیون کیلووات ساعت مصرف برق و صرفه‌جویی قابل توجه در منابع ملی و هزینه‌های مشترکان شد.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از کشف ۳هزار انشعاب غیرمجاز در این بازدیدها خبرداد و افزود: با متخلفان مطابق قانون برخورد قانونی صورت گرفته و ۱۳ میلیون کیلووات ساعت برق به چرخه فروش بازگشت.حسینی کارنامی، هوشمندسازی ۸۰درصدی مشترکان را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: این اقدام با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی همکاران انجام شد و نقش موثری در مدیریت مصرف برق، بهینه‌سازی شبکه و ارائه خدمات نوین به مشترکین ایفا خواهد کرد.وی ادامه داد: هوشمندسازی در بخش‌های عادی و دیماندی انجام شده و شامل تعویض کنتور، تعویض تابلو سنجش، کنترل‌پذیری پست‌های اختصاصی مشترکین ولتاژ اولیه و سایر اقدامات مرتبط بوده است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ثبت اطلاعات ۲۳هزار مشترک دارای کنتور هوشمند و امکان دسترسی برخط به این اطلاعات خبر داد و گفت: این اقدام به مشترکان این امکان را می‌دهد که به طور لحظه ای از میزان مصرف برق خود مطلع شده و نسبت به مدیریت آن اقدام کنند.حسینی کارنامی با تقدیر از تلاش و تعهد همکاران این شرکت، اظهار کرد: مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه لوازم اندازه‌گیری در سال ۱۴۰۲، نشان‌دهنده تلاش و تعهد بی‌وقفه این شرکت در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین، مدیریت مصرف برق، صرفه‌جویی در منابع ملی و حفظ حقوق بیت‌المال است.

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی