Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی گفت: من اهل استعفا نیستم و اگر مرا نخواستید برکنارم کنید. خواستم بدهی‌ها را اعلام کنم و حالا یا عرضه دارم و پرداخت می‌کنم یا اینکه نمی‌توانم. ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی حرف‌هایش را اینگونه خاتمه داد: من اهل استعفا نیستم و اگر مرا نخواستید برکنارم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواستم بدهی‌ها را اعلام کنم و حالا یا عرضه دارم و پرداخت می‌کنم یا اینکه نمی‌توانم.

داورزنی نیز در پایان جلسه تاکید کرد: تا المیک کنار کشتی هستیم چون رشته اول ما در المپیک است و مسائل و مشکلاتش نیز برای ما مهم است. از مجموعه قبلی که زحمت کشتی را کشیدند تشکر می‌کنم. امکانات خوبی که در فدراسیون و مجموعه هیئت‌ها ایجاد شده است. هر کسی سبک مدیریتی خودش را دارد و سبک و سیاق آنها با هم فرق می‌کند. طبیعی است شفاف سازی به سود کشتی است و این به معنای این نیست که تخلفی صورت گرفته است. گزارشات را باید مجمع تایید کنند و ما هم فردا به دستگاه نظارتی توضیح دهیم. چه دوره خادم و چه قبل‌تر و مرحوم خطیب و قبل تر از آن نیز، کارهای خوبی در کشتی انجام شد که باید تشکر کنیم. خطیب هم چک شخصی می‌داد تا کار روی زمین نماند. خادم هم در دو مقطع ریاست فدراسیون را برعهده داشت و همه بدهی‌ها در جهت کشتی بوده است. باید مدیریت بهتری بر هزینه‌ها داشته باشیم تا دوره آشوب بر منابع مالی را پشت سر بگذاریم. انتظار داریم با کمک شما برنامه‌ها را انجام دهیم.

داورزنی تصریح کرد: نمی‌شود نگاه‌مان فقط به منابع وزارت و کمیته باشد. باید از زحمات نعمتی هم تشکر کنم او نیز به آب و آتش زد که اعزام‌ها انجام شود. شما باید اطلاعات کامل و شفافی داشته باشید، شما باید بگویید آیا لازم است فدراسیون 70 پرسنل بیمه‌ای داشته باشد؟ فدراسیون باید شفاف‌تر عمل کند. الان انتظار ما این است شرایط بهتری بر فدراسیون ایجاد شود. الان جامعه کشتی و مردم از دبیر انتظار دارند که بتوانند آینده بهتری را بسازند. حمایت وزارت ورزش و کمیته کم نخواهد شد و بیشتر هم خواهد شد ما همیشه کنار کشتی بودیم و به تعهدات‌مان عمل کرده‌ایم. انتظار داریم از دبیر که بدهی‌ها کم کم پرداخت شود. امیدوارم دبیر خبرهای خوشی در مورد گرفتن اسپانسر و اتمام بدهی‌ها در مجمع بعدی بدهد.

ریاضی: تخلف جدی در کشتی رخ نداده است/ داورزنی: حرف ما حذف اعزام‌های غیر ضروری است

 

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر

به گزارش فرارو، عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور، با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفتگو کردند.

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)