Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:46:24 GMT

مهمترین عناوین روزنامه های ۱۲ شهریور البرز

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۶۲۰۵

مهمترین عناوین روزنامه های ۱۲ شهریور البرز

روزنامه پیام آشنا در شماره ۱۴۵۶ خود اظهارات فرماندار طالقان را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرد و نوشت: آینده نامعلوم برای پروژه هشتگرد - طالقان.

توضیح آبفا درباره جاری شدن فاضلاب در یکی از خیابانای کرج، چهار کتابخانه در البرز احداث می‌شود، سامانه اموال مسئولان فعال شد، کیف پول الکترونیکی راه‌اندازی می‌شود و برپایی نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در البرز از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سرمقاله روزنامه پیام آشنا هم مطلبی با عنوان «رژیم غذایی سالم برای دستیابی به جهانی بدون گرسنگی» منتشر شده است.

همچنین روزنامه پیام سپیدار در مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۲۵۷ خود اظهارات مدیرکل آموزش و پرورش البرز را منتشر کرد و نوشت: کمک به مدرسه اجباری نیست.

جولان سگ‌های بلاصاحب در کرج، افتتاح مسیر هشتگرد – طالقان به آینده‌ای نامعلوم موکول شد، خیز فراملی دانشگاه علمی کاربردی و شهرداری هشتگرد با دست پر به استقبال سرمایه‌گذاران خواهد رفت از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«۱۲ شهریور روز ملی مبارزه با استعمار خارجی» هم عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

روزنامه دنیای هوادار نیز در شماره ۳۰۱ خود بعضی سیاست‌گذاری‌های افراد بالادست معقول به نظر نمی رسد، اگر مرحوم هاشمی مخالف نقد بود پس کیهان و... چه می‌گفتند؟، هنر مدیریتی انصاری‌فرد چیست؟ و استراماچونی خوب توجیه شده است! را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انخاب کرده است.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

بیم و امید چایکاران در مازندران در روزنامه دیار بایگان  و  تراژدی زمین ترک خورده  در روزنامه زاینده رود از جمله عناوین تیترهای روزنامه هایی هستند که می توانید امروز در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها