Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:12:25 GMT

واکنش خزانه‌دار پیشین فدراسیون کشتی به مبالغ بدهی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۶۳۷۶

واکنش خزانه‌دار پیشین فدراسیون کشتی به مبالغ بدهی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی در حالی از ساعت ۱۰ امروز به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور علیرضا دبیر و اعضای مجمع آغاز شد که بحث بدهی های مالی یکی از مهمترین مسایل مطرح شده در این نشست بود.

محمد حسین حیدریان خزانه دار پیشین فدراسیون کشتی یکی از حاظران در این نشست بود که در خصوص بدهی‌های سنگین فدراسیون در جمع خبرنگاران گفت: نخستین کاری که ما در سال ۹۴ انجام دادیم تهیه صورت‌های مالی بود که تمام اطلاعات در حساب‌ها ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکهبازرسی کل کشور در سال ۹۶ در فدراسیون مستقر شد و با دقت و جدیت حساب سال‌های ۹۴ و ۹۵ را بررسی کرد.

وی در پایان افزود: درباره مالیات فدراسیون کشتی هم باید بگویم تا مرداد ۹۸ همه چیز محاسبه شده که ۱۰ میلیارد بدهی مالیاتی ثبت شده است. این بدهی نیز که مربوط به مالیات سال‌های ۸۸، ۸۹ و ۹۰ است که در فدراسیون قبلی تعیین تکلیف و پرداخت شده است. بدهی مالیاتی سال ۹۱، ۹۲، ۹۳ و ۹۴ فدراسیون کشتی نیز که قابل بخشش نبوده و ۱۹ میلیارد تومان هم مربوط به جرایم است که به بدهی اضافه شده است. بطور کلی چون بدهی قطعی نبوده، ما برای آن ذخیره در نظر گرفتیم.

کد خبر 4710156 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی سازمان حسابرسی مجمع فدراسیون کشتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتورسازی گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم والیبال نوجوانان ایران تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر ديروز در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافتند.

علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت و گو کردند.

فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت های مطرح شده منتشر نکرده است.

باشگاه استقلال چند سال قبل وارد لیگ کشتی شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید. باید دید با مدیریت جدید بازهم احتمال حضور استقلال در لیگ کشتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • قوه قضاییه: اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت
  • اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت شده است
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد