Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان در غیاب سه بازیکن برگزار شد.

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 10 صبح امروز (سه‌شنبه) در زمین شماره 2 آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

* در ابتدای تمرین، ویلموتس به مدت پنج دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر کوین مینی به گرم کردن پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بخش ابتدایی تمرین، 15 دقیقه بود و سپس بازیکنان در سه گروه و در سه دروازه کوچک، به پاسکاری‌های تک ضرب و شوت به سمت دروازه‌ها پرداختند.

* مارک ویلموتس تمرینات را زیر نظر داشت و تأکید او روی پاسکاری‌های تک‌ضرب بود. سرمربی تیم ملی نکات و تذکرات لازم را در خصوص تمرینات به دستیارانش انتقال می‌داد تا به بازیکنان منتقل کنند.

* دروازه‌بان‌ها زیر نظر اسپینوزی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند که بخشی از این تمرین به افزایش توانایی دروازه‌بان‌ها در کار با پا بود.

* سردار آزمون، اللهیار صیادمنش و مهدی طارمی در تمرین امروز غایب بودند که آزمون به اردو اضافه شد و به استراحت پرداخت. دو بازیکن دیگر در مجموعه پِک تمرینات سبک خود را انجام دادند.

* تمرین پس از گذشت 30 دقیقه پشت درهای بسته برگزار شد.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران صبح فردا تمرین سبکی را در آکادمی ملی فوتبال انجام خواهد داد و عصر فردا با پروازی به دبی و سپس به هنگ‌کنگ خواهند رفت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت: «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)