Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@17:32:41 GMT

خروجی هیئت مذهبی تربیت سرباز برای امام زمان (عج) باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۶۵۱۰

خروجی هیئت مذهبی تربیت سرباز برای امام زمان (عج) باشد

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه باید خروجی هیئت مذهبی تربیت سرباز برای امام زمان (عج) باشد، گفت: باید کمیته یا کارگروه فضای مجازی در هیئت‌های مذهبی تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد رضایی» امروز (12 شهریور) در گردهمایی روسای هیأت های مذهبی و مداحان بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: ایام ماه محرم برای ما یک فرصت بسیار ناب است که باید به عنوان مسئول هیئت به حداکثرها فکر کنیم تا فرصت ساز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ایام محرم و صفر لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد، گفت: حرکت عظمیم اربعین حسینی در وجود دشمنان اسلام هراس و وحشت ایجاد می کند چرا که نشانگر عظمت دنیای اسلام است.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن هویت جوانان و جدایی آنان از هیئت های مذهبی و اسلامی بیش از 260 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان راه اندازی کرده است، ادامه داد: همه این عوامل مسئولیت ما را سنگین می‌کند تا جور دیگری هیئت داری کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم تا جای اصل و فرع در عزاداری‌ها عوض نشود، افزود: باید خروجی هیئت مذهبی تربیت سرباز برای امام زمان (عج) باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به دنبال تمدن سازی اسلامی است، عنوان کرد: تمدن سازی اسلامی زمینه ساز ظهور است اما مبادا ذهن ما را عوض کنند و بین دستگاه اهل بیت علیه السلام و انقلاب دیوار بکشند.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه باید کمیته یا کارگروه فضای مجازی در هیئت‌های مذهبی تشکیل شود، گفت: مسئولان هیئت‌ها باید با شناسایی نخبگان هیئتی از آنها درخواست کمک کنند.

 

به گفته وی باید در هیئت‌ها فرهنگ ساز باشیم و درجا نزنیم بگونه ای که هیئت امروز با 50 سال قبل تفاوتی نداشته باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بر لزوم تشکیل گروه‌های امر به معروف در هیئت‌های مذهبی تاکید کرد و افزود: باید تمام تلاش ما بخاطر رضایت صاحب هیئت باشد و تبلیغ برای منبر خودمان نکنیم بلکه برای اربابمان تبلیغ داشته باشیم.

 

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار هیئت‌های مذهبی در کاهش اسیب های اجتماعی، گفت: وجود 90 هزار هیئت مذهبی در کشور ظرفیت بالایی است که اگر هر هیئت جلوی یک آسیب را بگیرد جلوی 90 هزار آسیب گرفته خواهد شد.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد استان همدان حوزه هنری شیراز بیرجند محرم و صفر مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی دشمنان اسلام امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • آیت الله ابراهیم امینی و تربیت عقلانی
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)