Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: در ‌سیل اخیر مردم ایران، ۲۲ میلیارد تومان کمک نقدی و ۱۶۰ میلیارد تومان کمک غیر نقدی کمک کردند. ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی اصغر پیوندی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر یک ارگان فرهنگی و اجتماعی است که وظایف زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر کجا مشکلی برای مردم به وجود آید پای هلال احمر در میان است افزود: خراسان جنوبی استانی پهناور است و از محرومیت زیاد رنج می‌برد امید است بتوانیم با تعامل با دستگاه‌های اجرایی مشکلات را کاهش دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تلفات جاده‌ای و حوادث ترافیکی در خراسان جنوبی مسائل و مشکلاتی است که ما را رنج می‌دهد بیان کرد: سیل و خشکسالی دو مشکل عمده در خراسان جنوبی است که احساس می‌کنیم باید با کمک مردم مشکلات را برطرف کنیم.

پیوندی با اشاره به زلزله‌های اخیر خراسان جنوبی تصریح کرد: این مشکلات می‌طلبد تمام دستگاه‌ها نسبت به این استان نگاه ویژه‌ای داشته باشند، همچنین مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

تعلل بانک‌ها در کمک به سیل زدگان/ تابش: پشت در بسته بانک ها مانده ایممعتمدی برای کمک به سیل زدگان لرستان می‌خواند / باز هم یادی از سلطان کنسرتبرگزاری جلسه کمیته‌های مردمی کمک به سیل‌زدگان با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان + تصویر

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند با اعتبارات مرکزی مشکلات مردم را برطرف کند خاطرنشان کرد: از سال گذشته به دلیل خشکسالی‌ها در استان سیستان و بلوچستان طرحی به نام نذر آب آغاز شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور توزیع بسته‌های فرهنگی برای مدارس،  توزیع مخازن آب و توجه به مشکلات بهداشتی و درمانی را از جمله فعالیت‌های کاروان نظر آب عنوان کرد.

پیوندی با بیان اینکه علیرغم سیل‌های جاری هنوز هم خشکسالی‌هایی را در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شاهد هستیم یادآور شد: امسال طرح نذر آب در استان‌های کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث سیل مردم 22 میلیارد تومان کمک نقدی و 160 میلیارد تومان کمک غیر نقدی کمک کردند اظهار داشت: کمک داوطلبانه مردم در حوادث و طرح‌های هلال احمر بی نظیر است و ما به دنبال حفظ این سرمایه‌های اجتماعی هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه مسائل و مشکلات مردم را به دیگر ارگان‌های مربوطه منتقل می کنیم گفت: برنامه ما این است 5 پایگاه را در استان خراسان جنوبی افتتاح کنیم و پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم و همچنین کامیونت‌هایی را به استان تزریق کنیم.

انتهای پیام/ ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار از سیلاب در این شهرستان توسط نجاتگران هلال احمر ادامه دارد.

حمدعلی کاوسی صبح شنبه ۸ اردیبهشت به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه