Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:17:28 GMT

استقلال قید حامی مالی خود را می‌زند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۶۵۳۲

استقلال قید حامی مالی خود را می‌زند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در رقابت های لیگ نوزدهم در حالی با آرم حامی مالی روی پیراهن های خود به میدان برود که بحث هایی میان مدیران حامی مالی با استقلالی ها وجود دارد.

با این وجود حامی مالی به مدیران آبی پوش اعلام کرده که هیچ گونه بدهی به باشگاه ندارد، اما مدیران استقلال این موضوع را نادرست دانسته و پرداختی های حامی مالی را به طور منظم نمی دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  آذری: برای حضور در هیچ تیمی با من صحبتی نشده است

با اعلام خلیل زاده رئیس هیئت مدیره یک اپراتور همراه و یکی، ۲ مجموعه دیگر در حال حاضر حامی مالی استقلال هستند، از حالا به بعد اگر حساب‌های مالی بررسی نشود از قرار دادن اسم این حامی مالی روی پیراهن استقلال جلوگیری خواهیم کرد. باید وضعیت حساب‌ها روشن  و مشخص شود که آیا این اپراتور تلفن همراه به باشگاه استقلال بدهکار است یا نه.

همچنین امیر حسین فتحی گفت: تا شفافیت مالی از سوی حامیان مالی رخ ندهد، ما نام آن ها را از هفته سوم، از روی لباس تیم برمی‌داریم. این تصمیم در هیئت مدیره گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: خلیل زاده: استراماچونی مورد حمایت مدیران استقلال است/ فتحی مدیرعامل باشگاه باقی خواهد ماند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!