Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و هماهنگی‌های به عمل آمده مراسم یادبود مرحوم حاج محمد باقر منصوری در اردبیل برگزار می‌شود. ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام نجات فیاضی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یادبود مرحوم محمد باقر منصوری اردبیلی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و هماهنگی‌های به عمل آمده مراسم یادبود مرحوم حاج محمد باقر منصوری در اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) بیان کرد: این مراسم 21 شهریور ماه ساعت 21:30 در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود که مهم‌ترین هدف ما تقویت هویت دینی و مذهبی و ارتقای معرفت شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

آخرین مصاحبه با مرحوم محمدباقر منصوری/ دوست دارم پیرغلام امام حسین(ع) شوممراسم سومین روز درگذشت حاج محمدباقر منصوری در اردبیل برگزار شد + فیلمگفت‌وگوی منتشرنشده تسنیم با مرحوم محمدباقر منصوری/آرزوی مداح اردبیلی چه بود؟+فیلم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حاج منصوری از مداحان خوش‌نام و آوازه کشورمان بود که در راه اهل بیت(ع) قدم برداشت و باید مراسم یادبود چنین شخصیت‌های فقید و برجسته‌ای به صورت مستمر و دائم در سطح استان برگزار شود.

فیاضی با اشاره به هدف برگزاری مراسم یادبود مرحوم منصوری نیز تصریح کرد: تکریم و تجلیل از شخصیت حسینی، ولایی و انقلابی این شخصیت به عنوان لازمه اساسی است و در این زمینه باید متولیان مربوطه در راستای برگزاری باشکوه این مراسم نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند.

وی بیان کرد: از هم‌استانی‌ها برای حضور در این مراسم معنوی و ارزشمند دعوت به عمل می‌آید که امیدواریم با حضور در این مراسم محفل ما را گرم و روشن کنند و بازنده نگهداشتن یاد و خاطره مداحان، شاعران نامدار عاشورایی و شهدای والامقام کربلا اقدام کنند.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال