Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@12:05:38 GMT

پیش‌بینی نوستراداموس: ترامپ ترور می‌شود!

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۷۴۷۱

پیش‌بینی نوستراداموس: ترامپ ترور می‌شود!

یک انگلیسی مدعی است که بر اساس متون نوستراداموس دونالد ترامپ در سال جاری ترور می‌شود.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از نامه‌نیوز «نوسْتْراداموس با نام واقعی میشِل دو نُسْتْرِدام عطار و پیشگوی قرن شانزدهمی اهل فرانسه است که پیشگویی بسیاری از حوادث و جنگ‌ها به وی منسوب شده‌است. برخی مردم نام نوستراداموس را با افسانه‌سرایی مربوط می‌کنند و برخی دیگر او را بزرگ‌ترین غیب‌گویی می‌دانند که آتش‌سوزی لندن، انقلاب فرانسه، به قدرت رسیدن هیتلر، قتل کندی و حتی اعمال تروریستی ۱۱ سپتامبر را پیش‌بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه انگلیسی اکسپرس در خبری مدعی شده که طبق ادعای یک نمادشناس و روانشناس به نام کریگ پارکر، نوستراداموس پیش‌بینی‌هایی را برای سال ۲۰۱۹ داشته است. پارکر مدعی است که بر اساس متون نوستراداموس، دونالد ترامپ در سال جاری ترور می‌شود. همچنین یک جنگ بزرگ در خاورمیانه رخ خواهد داد و تغییراتی در زمینه روابط با روسیه به وقوع خواهد پیوست.

پارکر همچنین در گفت‌وگو با اکسپرس گفته که به غیر از این حوادث، در سال جاری روابط غرب و پوتین تغییر خواهد کرد.

آیا پیش‌بینی‌های نوستراداموس قابل اعتنا است؟

در مورد دعاوی پارکر و خود نوستراداموس شک و شبهه‌های بسیاری وجود دارد. طرفداران نوستراداموس معتقدند او حوادثی مانند ظهور هیتلر در سال ۱۹۳۲، آتش‌سوزی مهیب لندن در سال ۱۶۶۶ و وقایعی مثل ظهور و سقوط صدام در عراق را پیش‌بینی کرده است.

آن چه نوستراداموس را بیش از پیش مشهور کرد، پیش‌بینی مرگ هنری دوم (پادشاه فرانسه) بود. پادشاه فرانسه در ۱۰ ژوئیه ۱۵۵۹ از دنیا رفت. دقیقا ۴ سال قبل از این حادثه، نوستراداموس این واقعه را پیش‌بینی کرده بود.

اما منتقدان نوستراداموس می‌گویند که او بسیار گنگ و مبهم حرف زده و وقایع بالا فقط برداشت‌هایی کلی از حرف‌های او هستند. این افراد معتقدند که وقتی یک شخص مبهم و دوپهلو حرف می‌زند، هر برداشتی از آن می‌توان داشت و این برداشت‌ها به هیچ وجه علمی و منطقی نیستند.

در مقابل، طرفداران سرسخت نوستراداموس می‌گویند که یک سری اصول بر نوشته‌هایش نوستراداموس حاکم است و او به هیچ وجه بدون قاعده حرف نزده است. اینها تاکید دارند که اگر قواعد و قوانین کدگذاری نوشته‌های او شناخته شود، می‌توان معنای کلام او و پیش‌بینی‌هایش را فهمید.

در مقابل این رای، مخالفان تاکید دارند که هنوز این کدگذاری کشف نشده و پیش‌بینی‌های بیرون‌آمده از نوشته‌های این فرد چیزی جز یک سری حدس و گمان نیست. به‌طور مثال او در مورد سال ۱۷۸۹ که مصادف با انقلاب فرانسه است، نوشته در این سال آهنگ‌ها، شعارها و مطالبات از سمت بردگان و ظلم‌دیدگان شنیده می‌شود. این سخن بسیار کلی است. تقریبا می‌دانیم از قرن ۱۶ تا قرن ۲۰ هر سال یک شورش کوچک یا بزرگ دهقانی یا کارگری در سراسر کشورهای اروپایی به وقوع پیوسته و لذا نمی‌توان حکمی دقیق از این نوشته کوتاه بیرون آورد.»

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها

ضدصهیونیست، ضدیهودیت نیست، این‌ها بخشی از شعار یهودیان آمریکایی است که در جریان تظاهرات علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه سرمی دادند. این گروه از یهودیان پارچه نوشته‌هایی را به دست داشتند که روی برخی از آن‌ها نوشته شده بود «اسرائیل، نماینده یهودیان جهان نیست» و «کل فلسطین به حاکمیت فلسطینیان بازمی‌گردد» و «خاخام‌های اصیل، مخالف صهیونیسم هستند». این معترضان شعار می‌دادند «یهودیت... آری... صهیونیست... خیر.. کشور اسرائیل باید برود».

از اوایل هفته گذشته، دانشجویان در سراسر آمریکا در محوطه‌های دانشگاه، در اعتراض به جنگ غزه و کشتار فلسطینیان، چادر‌هایی را برپا کردند و خواستار قطع انواع کمک‌ها به تل‌آویو شدند. نیرو‌های پلیس آمریکا با یورش به دانشگاه‌های ایالات متحده، تلاش دارد تا این اعتراضات را خاموش کند، اما نه تنها اوضاع وخیم‌تر شده است، بلکه دانشجویان دانشگاهی در پاریس پایتخت فرانسه نیز در اعتراض به جنایات غزه تظاهرات برپا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند