Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه قصد ندارد با بگیر و ببند تاثیر منفی ایجاد کند و تا جایی که دستگاه اجرایی وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند، در آخرین مرحله وارد عمل می‌شویم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه، ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در محل سالن همایش ولیعصر دادگستری خراسان رضوی، اظهار کرد: در ایام ماه محرم و صفر باید با ولایت و حضرت سیدالشهدا (ع) تجدید بیعت کنیم تا بتوانیم در رکاب حسین (ع) بوده و تا آخر باقی بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابعاد قیام امام حسین (ع)، سراسر درس، عبرت‌آموزی و الگویی برای بشریت است.

وی افزود: عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی، جبهه مقاومتی را شکل داده که شاهد موفقیت‌های روزافزون آن هستیم و در مقابل آن دشمن نیز ضعف روزافزون و قابل توجهی دارد. ترامپ که در راس شیطان‌ها قرار داشت و حرف و حدیث‌ها می‌زد و پیغام می‌فرستاد، چه شد؟ استقامت، ایستادگی بصیرت، همدلی و هماهنگی موجب پیروزی ما شد.

بیشتر بخوانید: محسنی‌اژه‌ای: یک شرکت خودروساز، خودرو را تنها به ۱۵ نمایندگی می‌دادند

معاون اول قوه قضائیه در ادامه تصریح کرد: بایستی توان شناخت دوست از دشمن و صادق از منافق را داشته باشیم و به مردم و کشورمان خدمت کنیم. برای تحقق صفا، صمیمیت، همدلی و همراهی باید نقطه اتکایی وجود داشته باشد که آن ولایت فقیه است.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: نقش مدیر در هر دستگاهی از اهمیت بالایی برخوردار بوده که باید آن را جدی گرفت و در هر مجموعه کوچک و بزرگ، مدیران شایسته و جهادی با روحیه انقلابی انتخاب کرد.

وی با تاکید به سخن رهبری مبنی بر اینکه امروز مسئله اقتصادی اهمیت دارد و شرایط جنگ اقتصادی حاکم است، افزود: قوه قضاییه قصد ندارد با بگیر و ببند تاثیر منفی ایجاد کند، تا جایی که دستگاه اجرایی وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند، از اینکه در آخرین مرحله وارد شویم استقبال می‌کنیم.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه عنوان کرد: اگر برنامه‌ریزی‌ها خوبی انجام شده بود، روند کار به قوه قضائیه محول نمی‌شد؛ در سال ۹۶ و ۹۷ حدود ۳۰ میلیارد دلار برای کنترل بازار ارز کشور هزینه شده که ۱۸ میلیارد آن برای سال ۹۶ بوده است، اما از این مبلغ چقدر برای کار مردم گره‌گشا بوده و چقدر به دست مصرف‌کننده رسیده است؟

معاون اول قوه قضائیه اضافه کرد: در این شرایط به دستگاه‌های امنیتی، نیروی انتظامی و قوه قضاییه متوسل شدند که بیاید و جلوگیری کنید که وضعیت بازار در زمینه مسئله ارز بسیار ملتهب است.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: نیروی انتظامی با کمبود نیرویی که دارد تعداد قابل توجهی از نیروهای آگاهی خودش را به صورت آشکار اختصاص به این کار داد و شبانه‌روز تلاش کردند تا برهم‌زنندگان بازار ارز را شناسایی کنند و در نهایت به این رسیدیم که زیر نظر بانک مرکزی دارند این کار را می‌کنند.

محسنی اژه‌ای اظهار کرد: امروز که شیطان بزرگ شاخ و شانه می‌کشد، باید به بهترین نحو از ارز موجود خود استفاده کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: بخشی از پرونده‌های تحت رسیدگی قوه قضائیه شامل بحث واردات کسانی است که به قیمت دولتی، ارز دریافت کرده‌اند؛ که یا مطلقاً جنسی وارد نکرده‌اند یا جنسی را وارد کرده، نگه داشته و بعداً آن را با قیمت ارز روز یا بیشتر از آن فروخته‌اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان محسنی اژه ای بانک مرکزی اخلالگران ارزی نیروی انتظامی قوه قضاییه فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون درآستانه سفر ریاست محترم جمهور به پاکستان، در نشست تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک توسعه تعاون اولین بانک کشور است که برای گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی همسو با سیاست ها و برنامه های دولت مردمی، اقدام به برگزاری نشست های تخصصی با بانک مرکزی پاکستان و موسسات فعال در حوزه بانکی و تامین مالی آن کشور نموده است.

شیخ حسینی در این سفر ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.
وی با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.
این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست