Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:33:52 GMT

۱۴ تعاونی برتر هرمزگان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۸۳۹۱

۱۴ تعاونی برتر هرمزگان تجلیل شدند

این تعاونی‌ها در گرایش‌های کشاورزی، صنعت، تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، خدمات، حمل و نقل، اعتبار، زنان، دهیاری و صنایع دستی هستند و علاوه بر تعاونی‌های برتر ۷ تعاونی شایسته تقدیر نیز تقدیر شدند.

تعاونی های برتر همه ساله با هدف شناسایی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم شدن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، معرفی توانمندی های بخش تعاون، ارج نهادن به زحمات تلاشگران این بخش و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور وتشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی و توزیعی در مناطق مختلف بصورت کار جمعی، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی با هدف ارتقاء وضعیت خود و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی وبومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از دیگر اهداف برگزاری این آیین است.

تعاونی های برتر ملی می توانند سه میلیارد ریال و تعاونی های برتر استانی ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ ۱۴ درصد از بانک توسعه تعاون دریافت کنند.

۳۲۱۹/۶۰۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ترویج فرهنگ حمل و نقل خانواده صنایع دستی صنعت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این مراسم مدیر حوزه‌های علمیه، سطح اساتید حوزه علمیه را خوب برشمرد و گفت: امروز سازندگی در همه حوزه‌ها بویژه تعلیم و تربیت باید در اولویت قرار گیرد.


آیت الله طباطبایی داشتن اخلاق اسلامی در کلاس‌های درس را امری لازم و ضروری برشمرد و افزود: تربیت انسانی و اسلامی در کنار تدریس بسیار مهم است و در شرایط کنونی ریشه ماندن در این مسیر را بیش از پیش هموار میکند.


معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه اصفهان نیز با بیان اینکه در این مراسم از ۱۴ استاد برتر قدردانی شد گفت: در سراسر استان بیش از ۶۰۰ نفر معلم در بیش از ۴۰ مدرسه تحت پوشش حوزه علمیه مشغول به فعالیت هستند.


حجت الاسلام محمدحسن ترابی افزود: افراد برتر بشاخص‌های تعریف شده را مانند نظم در ارایه دروس، کیفیت مطالب ارایه شده، استفاده از روش‌های نوین در اموزش داشته اند.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم