Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@06:19:00 GMT

اعضای کمیسیون های شورای شهر اهواز انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۹۹۱۰

اعضای کمیسیون های شورای شهر اهواز انتخاب شدند

به گزارش ایرنا سیدناصر موسوی نژاد، فتح اله حاجتی، محمد هادی قنوات،اسکندر لطفعلی زاده، مازیار جهانبخشی، محمدرضا ایزدی، عبدالزهرا سنواتی، مهران باباپور و سید محسن موسوی زاده به عنوان اعضای کمیسیون خدمات شهری انتخاب شدند.

اسکندر لطفعلی زاده، مازیار جهانبخشی، مهران باباپور، جاسم موسی پور، محمدجعفر فلسفی و فتح اله حاجتی به عضویت کمیسیون اقتصادی ،سرمایه گذاری ،گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم کعب عمیر، مهران باباپور، سید محسن موسوی زاده، سیدناصر موسوی نژاد، فتح اله حاجتی، عبدالزهرا سنواتی و محمدرضا ایزدی عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز شدند.

محمدجعفر فلسفی، جاسم موسی پور، محمد هادی قنوات، مازیار جهانبخشی، اسکندر لطفعلی زاده، مهران باباپور و رحیم کعب عمیر نیز به عنوان اعضای کمیسیون عمران ،شهرسازی و معماری این شورا درآمدند.

جاسم موسی پور، محمدرضا ایزدی، سیدناصر موسوی نژاد، محمد هادی قنوات، سید محسن موسوی زاده، اسکندر لطفعلی زاده و حسین حیدری نیز به عنوان اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی امور ورزش و جوانان شورای شهر اهواز انتخاب شدند.

در این نشست مهران باباپور یکی از اعضای شورای شهر اهواز،  محمدجعفر فلسفی را در انتخاب مشاوران کمیسیون های شورا دخیل دانست و گفت: تمام مشاوران کمیسیون های شورا را شما انتخاب می کنید  اجازه دهید دیگران هم در انتخاب مشاوران نظر دهند.

محمد جواد فلسفی نیز با اشاره به اینکه کمیسیون عمران تنها یک مشاور دارد توضیح داد: سایر مشاوران به صورت افتخاری فعالیت می کنند و حقوقی به آنها پرداخت نمی شود.

در نشست هفته گذشته شورای اسلامی شهر اهواز با دستورکار برگزاری انتخابات، ترکیب اعضای هیات رییسه پارسال بدون تغییر باقی ماند و عبدالزهرا سنواتی برای دومین سال پیاپی انتخاب شد.

۹۸۸۷ / ۶۰۳۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ترافیک حمل و نقل شورای شهر کمیسیون اقتصادی ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد