Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) از برگزاری مراسم یادبود مرحوم محمدباقر منصوری مداح نامی اهل بیت (ع) در اردبیل خبرداد و گفت: این مراسم با حضور مداحان محلات شش گانه اردبیل 21 شهریور در حسینیه ثاراله برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم یادبود محمدباقر منصوری مداح اهل بیت(ع) همزمان با اربعین آن مرحوم در اردبیل خبرداد و گفت: این مراسم با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و با حضور مداحان محلات شش گانه اردبیل  21 شهریورماه مصادف با سومین روز شهادت امام حسین (ع) ساعت 21:30 در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحوم منصوری همه ساله در آخرین روز مراسم حسینیه ثارالله مدیحه سرایی می کردد و خاتمه مراسمات حسینیه ثارلله اردبیل با مداحی وی همراه بود به همین دلیل  به منظور تکریم و تجلیل از شخصیت حسینی، ولایی و انقلابی مرحوم حاج محمد باقر منصوری مراسم یادبود وی در این روز و در این مکان برگزار خواهد شد.

مرحوم محمدباقر منصوری 27 شهریور سال 1362 در اردبیل متولد شد. او از هشت‌سالگی به مداحی روی آورد. مداحی آن مرحوم در محضر مقام معظم رهبری یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های وی محسوب می‌شود و بین عاشقان اهل‌بیت(ع) در سراسر جهان به‌واسطه مداحی‌های دلنشین شهره بود.

این مداح اردبیلی که برای شرکت در مراسم عزاداری امام جواد(ع) و یادواره شهدا به ارومیه رفته بود سرانجام در  11 مرداد ماه 98 پس از وخامت حال و علی‌رغم تلاش پزشکان در بیمارستان سیدالشهدای ارومیه چشم از جهان فروبست.

انتهای پیام/ج

 

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود

شهردار اردبیل گفت: تمام حق و حقوق کارگران و پاکبانان شهرداری اردبیل قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود و قدردان زحمات شبانه‌روزی پاکبانان شهرداری هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری در مراسم تجلیل از کارگران و پاکبانان شهرداری اردبیل که هم‌زمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری اظهار کرد: روز کارگر را فرصتی مغتنم می‌شماریم تا از زحمات غیرقابل وصف همکاران زحمتکش و پاکبانان عزیز قدردانی کنیم.

وی افزود: تمام حق و حقوق کارگران و پاکبانان شهرداری اردبیل قبل از پایان هر ماه و زودتر از کارمندان واریز می‌شود.

شهردار اردبیل با اشاره به پیگیری هفتگی تجهیزات و مزایای کارگران از شرکت‌های پیمانکاری خدماتی طرف قرارداد، گفت: تبدیل وضعیت پاکبانان ایثارگر شهرداری اردبیل به رسمی انجام شده است و پیگیری طبقه‌بندی مشاغل کل پاکبانان هستیم.

سیدداوود سیدعلیزاده، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن روز کارگر به پاکبانان اظهار داشت: اخیراً یکی از همکاران پاکبان با جان فشانی فداکارانه نسبت به رفع آب‌گرفتگی جوی کانال آب در بارندگی اقدام بزرگی انجام داده که قابل تقدیر بود و همچنین یکی دیگر از همکاران پاکبان نسبت به برگرداندن طلا و پول به صاحبش اقدام‌کرده و ما قدردان پاکبانان زحمتکش که الگو برای همه ما هستند، هستیم.

در ادامه ابراهیم صفری رئیس شورای اسلامی استان اردبیل و عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این مراسم ضمن تبریک روز کارگر به کارگران زحمتکش شهرداری بیان کرد: از مدیران مناطق و پیمانکاران خواهشمندیم اضافه کاری کارگران را منظم و بدون کسر پرداخت کنند تا حقوق هیچ کارگری ضایع نشود.

وی ادامه داد: حقوق کارگران طبق قانون کار توسط شورای عالی کار کشور مشخص می‌شود و شهرداری‌ها طبق قانون ملزم به پرداخت حقوق قانون کار هستند ولی با پیگیری‌های انجام شده، اضافه کاری کارگران شهرداری منظم و بدون کسر پرداخت خواهد شد.

گفتنی است، در پایان مراسم از پاکبانان مناطق ۵ گانه شهرداری اردبیل تجلیل شد.

کد خبر 749902

دیگر خبرها

  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند