Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد حیدری با بیان مطلب فوق به خبرنگار ایلنا  گفت : در همین راستا و با توجه به شرح وظایف اداره کل امور ورزشی مبنی بر نهادینه شدن ورزش همگانی در بین واحدهای تولیدی خدماتی و صنعتی و اقشار مختلف جامعه و فرهنگ سازی در این زمینه، جشنواره فرهنگی ورزشی تفریحی خانوادگی کارگران سراسر کشور طی روزهای 6 تا 9  شهریور ماه سالجاری در مجموعه فرهنگی رفاهی کارگران سنگاچین بندر انزلی با حضور پرشور و نشاط خانواده های کارگری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به تاکید دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ،  جشنواره امسال متفاوت تر از سال های گذشته با توجه به برنامه های فوق و با رویکرد فرهنگی اجتماعی ورزشی و در جهت حمایت از سرمایه های اجتماعی صورت پذیرفت.

مدیرکل امور ورزشی اضافه کرد: برای برپایی این جشنواره بسیاری از همکاران و بخش های مرتبط تلاش و همکاری کردند که جا دارد از زحمات و تلاشهای صادقانه آقایان علیزاده مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان گیلان، پهلوان یلی مدیر اجتماعی استان و رئیس هیئت ورزش کارگری استان، خوش اخلاق دبیر هیئت ورزش کارگری استان و رئیس سابق مجموعه سنگاچین، هویدا رئیس مجموعه اقامتی سنگاچین و همکاران محترمشان و همچنین از حمایت مدیران محترم تعاون کارورفاه اجتماعی استان ها در اعزام کارگران و خانواده محترم آنان به این جشنواره تقدیر و تشکر کنیم.

حیدری در پایان با اشاره به شور و نشاط جامعه کارگری از برگزاری جشنواره های سالانه گفت: امیدواریم با همت عالی که در خانواده کارگری به وجود آمده و استقبالی که از جشنواره شده بتوانیم تعداد جشنواره ها را بیشتر و در فواصل زمانی کمتر در نقاط مختلف کشور برگزار کنیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی فرهنگی و اجتماعی نیروی کار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ورزش کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه

سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه کشور، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سید ابراهیم رئیسی، در کارخانه ایران خودرو دیزل برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند