Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوکا دی مارتزیو، پادشاه نقل و انتقالات فوتبال در اروپا، بابت رخ ندادن انتقال نیمار از مخاطبان خود عذرخواهی کرد. 

طرفداری- بعد از اینکه با ممانعت عثمان دمبله از انتقال به پاری سن ژرمن، داستان بازگشت نیمار، حداقل برای این تابستان، منتفی شد؛ جانلوکا دی مارتزیو بابت رخ ندادن این انتقال از مخاطبان خود عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطرح‌ترین خبرنگار نقل و انتقالات فوتبال در اروپا، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام چنین نوشته است:

ما (اخبار نقل و انتقالات) را گرفتیم، برخی از آنها را خودمان لمس کردیم، برخی را از دست دادیم، در مورد برخی درست گفتیم و بعضی موارد اشتباه کردیم. مثلا در مورد انتقال نیمار، کار درست این است که عذرخواهی کنیم. اما در نهایت، ما تنها می خواستیم چیزی که کشف کرده بودیم را با شما به اشتراک بگذاریم. بدون هیچ پیش فرضی و با احترام کامل نسبت به همه، ما هرگز خود را نگهبان و حافظ تمام حقیقت ندانسته‌ایم. سه ماه دیوانه وار را پشت سر گذاشتیم. مخفی شدن در رستوران‌ها، هتل‌ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، آن‌هم در حالی که تلفن خود را نمی توانستیم کنار بگذاریم و ساعت‌ها بی خوابی کشیدیم. با این حال از همه آن لذت بردیم، زیرا شغل فوق العاده ای داریم: حرف زدن در مورد فوتبال، ارضا کردنِ شور و اشتیاق خودمان. شغلی زیباتر از این وجود ندارد. مورد انتقاد قرار گرفتیم، مورد تشویق قرار گرفتیم، به ما توهین شد و حتی تهدیدمان کردند، برخی ما را تحسین و حتی پرستش کردند. همه این‌ها برای من یک معنی دارد. اینکه تمام کسانی که ما را دنبال می کنند، همیشه انتظار دقتِ کامل، صحت، راستی و اعتبار در اخبار دارند. 

دی مارتزیو ادامه می دهد:

شاید بعضی مواقع بزرگنمایی به نظر برسد اما ما مجبور بودیم چیزهایی را کشف کنیم که باشگاه های فوتبال کاملا مخفی می کنند(حقِ آنهاست) تا از عواقب بد جلوگیری کنند. ما احتمالا کاری کردیم که اعلام انتقال رسمی توسط یک باشگاه، به ندرت شما را سورپرایز کند.

و البته زمانی که اخبار رخ نمی دهند، یا کمی دیر رخ می دهند یا در چارچوب چیزی که قبلا گفتیم رخ نمی دهند(مثلا قرضی تبدیل به خرید دائمی شده!)، ناگهان تبدیل به (خبرنگارانی) بی مصرف می شویم. و ناگهان مدیران باشگاهی که با خرید خود همه را سورپرایز می کنند، خیلی خوب جلوه می کنند. و اما کسانی که از مخفی نگه داشتن انتقال در باشگاه خوشنود نشان می دهند، همان کسانی هستند که اخبار ما را به عنوان کسی که اول از همه می دانست، پخش می کنند. این حقیقت زیبا و البته زشت دنیای نقل و انتقالات فوتبال است. همان چیزی که ما در اسکای اسپورت به تلویزیون و تلفن همراه شما می آوریم. چیزی که هر روز با آن دست و پنجه نرم می کنیم. با این آگاهی که نمی توان همه را راضی نگه داشت، ما به کار خود از فردا ادامه می دهیم. تیمِ ما همیشه در تلاش است پیشرفت کند و به اعتماد کسانی که این بازی زیبا(فوتبال) را حتی بیشتر از خودمان دوست دارند، خیانت نکند. از همراهی شما ممنونم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم داداش‌پور در دومین جشنواره فرهنگی هنری و ملی شهید آوینی که بعد از ظهر پنجشنبه به میزبانی دانشگاه شیراز در تالار فجر پردیس ارم این دانشگاه برگزار شد ابتدا با بیان اینکه نباید بگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت فراموش شود، گفت: تلاش این رویداد حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم دانشجویان فعال در حوزه ایثار و شهادت به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر بود.

معاون وزیر علوم با اشاره به شخصیت والای شهید مرتضی آوینی گفت: این شهید گرانقدر که مطالعه زیادی در مکاتب مختلف داشت از جایی به بعد دچار تحول در اندیشه شده و به واسطه به خدمت گرفتن معارف دینی و انقلابی بزرگ‌ترین راوی دفاع مقدس می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما یک دانشگاه به تمام معنا برای فراگیری فرهنگ ایثار بود و نباید بگذاریم این میراث به دست فراموشی سپرده شود و حتی باید خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز این فرهنگ را معرفی کنیم که برپایی جشنواره‌هایی چون جشنواره شهید آوینی تلاش در همین راستا است.

کد خبر 6095248

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا