Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامبک فوق العاده برزیل در نیمه دوم این تیم را مقابل یکی از کاندید های کسب عنوان قهرمانی به پیروزی رساند.

طرفداری- در چارچوب دیدار های گروه F جام جهانی 2019 بسکتبال، دو تیم برزیل و یونان به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم ملی برزیل بود که با نتیجه 79-78 پیروز میدان شد.

ورزشگاه تاریخ ساعت Youth Olympic Sports Park 12شهریور 16:30 تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم برزیل 15 15 26 23 یونان 19 21 13 25

ترکیب آغازین دو تیم

برزیل: بنیته، کابوکلو، الکس گارسیا، رافا لوز، اندرسون وارجائو

یونان: یانیس آنتتوکومپو، بوروسیس، کالاتس، پاپانیکالائو، پاپاپترو

 

گزارش بازی

در کوارتر اول این دیدار یونان همواره از حریف خودش پیش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد خوب این تیم در دفاع باعث شد برزیل کار سختی برای امتیاز گرفتن داشته باشد. کوارتر دوم را باز هم یونان بهتر آغاز کرد و موفق شد در یک ران 12-0 اختلاف را به 17 امتیاز برساند. در دقایق پایانی برزیل بهتر کار کرد و توانست اختلاف را به 10 برساند تا نیمه اول با نتیجه 40-30 به سود یونان به پایان برسد. اما با آغاز نیمه دوم برزیل در حمله عملکرد فوق العاده ای از خودش نشان داد. دفاع تیمی بسیار قوی این تیم به حمله کمک کرد تا ضمن جبران اختلاف در آغاز کوارتر چهارم برزیل 3 امتیاز از حریف خودش پیش بیوفتد. در کوارتر چهارم یونان در حمله بهتر از کوارتر قبل کار کرد  موفق شد در دقایقی اختلاف را به حداقل برساند اما نفوذ های بسیار خوب بازیکنان تیم ملی برزیل از پیش افتادن یونان جلوگیری میکرد. در دقیقه پایانی این مسابقه در حالی که 5 امتیاز اختلاف به سود برزیل وجود داشت توپ دزدی یانیس آنتتوکومپو باعث شد رافا لوز مرتکب یک خطای غیرورزشی شود. این خطای غیرورزشی برای یونان 5 امتیاز به ارمغان اورد تا بازی در فاصله 35 ثانیه مانده به پایان برابر شود. یونان موفق شد حمله خودش را به امتیاز تبدیل کند و در فاصله 14 ثانیه مانده به پایان 2 امتیاز پیش افتاد. یانیس آنتتوکومپو پس از اینکه حمله خودش را از دست داد با مرتکب شدن خطا از بازی خارج شد. برزیل یک پرتاب از دو پرتاب را به ثمر ساند تا اختلاف به 3 امتیاز برسد. خطای پرتاب سه امتیازی برزیل بر روی بازیکن یونان در وسط زمین 3 پرتاب پنالتی در فاصله 2 ثانیه مانده به پایان به این تیم داد. سومین پرتاب پنالتی این تیم به ثمر نرسید تا این دیدار جذاب و نفس گیر با نتیجه 79-78 به سود برزیل به پایان برسد.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند برزیل 46.9% 41.7% 10 37 یونان 40% 34.6% 16 34 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست برزیل اندرسون وارجائو 22 اندرسون وارجائو 9 رافا لوز/الکس گارسیا 6 یونان پرینتزیس 20 نیک کالاتس 7 کوستاس اسلوکاس 11

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست