Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@22:15:46 GMT

عملیات اجرایی ۱۴۵ مدرسه تا مهرماه امسال پایان می یابد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۱۹۵۳

عملیات اجرایی ۱۴۵ مدرسه تا مهرماه امسال پایان می یابد

مرزبان نظری روز سه شنبه به ایرنا افزود: این تعداد مدرسه شامل ۶۲۳ کلاس درس می شوند که بخشی از آن ها به بهره برداری رسیده و بخش دیگری هم تا مهر امسال و همزمان با بازگشایی مدارس، آماده استفاده دانش آموزان می شود.

وی، مساحت ۱۹۰ پروژه آموزشی در حال ساخت که به همت خیرین مدرسه ساز آغاز شده را بیش از ۷۱ هزار و ۶۰۰ متر عنوان کرد و گفت: این تعداد مدرسه شامل ۸۰۰ کلاس درس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری تصریح کرد: در حالی این تعداد پروژه در مناطق زلزله زده استان عملیات اجرایی آن ها آغاز شده که در مجموع ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس درس شامل ۵۳ مدرسه روستایی و ۲۵ مدرسه شهری در جریان زلزله آسیب دیدند.

مدیرکل تجهیز ونوسازی مدارس کرمانشاه تصریح کرد: ۲۵ مدرسه در مناطق زلزله زده نیز که دچار آسیب جزئی شده بودند پس از تعمیر، مرمت و بازسازی، به بهره برداری رسیدند.

وی یادآور شد: ۱۴مدرسه با ۷۳ کلاس درس و یک سالن ورزشی که عملیات اجرایی آنها قبل از زلزله در این مناطق آغاز شده بود، مهرماه سال قبل به بهره برداری رسیدند.

نظری در پایان گفت: پس از وقوع زلزله ۴۰ هزار بسته لوازم التحریر به همراه ۳۰۰ دستگاه کولرآبی برای استفاده دانش آموزان و کانکس های آموزشی آن ها به مناطق زلزله زده ارسال شد.

در جریان زلزله مهیب ۷.۳ ریشتری شامگاه ۲۱ آبان ۹۶، ۶۲۰ نفر کشته و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ مصدوم شدند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر دانش آموزان زلزله مدرسه اجرایی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ رمضان پروانه اظهار کرد: خانم محدثه شعبانی معلم پایه اول مدرسه شهید غلامپور زاوین زمانیکه متوجه می شود دانش آموز کلاس اش به خاطر عمل جراحی نمی تواند چند روزی در کلاس درس حاضر شود منزل دانش آموز را به کلاس تبدیل کرده است.

وی افزود: خانم شعبانی با هدف عیادت و روحیه دهی به دانش آموز بیمار کلاس های درس را به منزل دانش آموز برده است.

پروانه تاکید کرد: این حرکت خانم معلم همدلی، مهربانی، مسئولیت پذیری، نوع دوستی و مسئولیت اجتماعی را درقبال همنوعشان به تصویر کشیده است.

این ابتکار خانم شعبانی بازتاب وسیعی در منطقه داشته است.
زاوین در ۴۵ کیلومتری غرب کلات واقع است.

کد خبر 847206 منبع: فارس برچسب‌ها معلمان خبر مهم مدرسه و مدارس

دیگر خبرها

  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه