Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@00:39:07 GMT

پیروزی داماش گیلان با گل به خودی مهمان سیرجانی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۲۴۹۰

پیروزی داماش گیلان با گل به خودی مهمان سیرجانی

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که غروب سه شنبه در رشت برگزار شد، تیم فوتبال داماش  موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم آرمان گهر سیرجان به برتری برسد تا دومین پیروزی متوالی خانگی خود را در این مسابقات جشن بگیرد.

این مسابقه ، از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه سرداجنگل رشت ، در یک هوای ابری و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داماشی ها در این دیدار با حمایت طرفداران خود بر بازی تسلط بیشتری داشتند و در همان دقیقه اول موفق شدند به گل برتری دست یابند که تک گل این دیدار را ، علی فراهانی مدافع تیم آرمان گهر سیرجان به اشتباه وارد دروازه خود کرد.

در نیمه دوم نیز برتری با داماش بود و بازیکنان این تیم فرصت های خوبی را به دست آوردند اما در نهایت نتوانستند از هیج یک از این فرصت ها سود برده تا این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود داماش خاتمه یابد.

سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال داماش با ترکیب ضیایی، سیدکاظم رحمانی، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفردوست ، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، میثم میرپسندیده ، جابر نصیری(حقدوست) ، علیرضا توکلی(سعید طالبی) ، عباس کندل(معراج پورتقی) و سعید باقرپسند به مصاف تیم آرمان گهر سیرجان رفت.

قضاوت این دیدار را حسین زیاری با کمک های احد طوسی و مرتضی سلمان نژاد بر عهده داشتند که در جریان این بازی ، جابر نصیری و آزاد جعفری از تیم فوتبال داماش کارت زرد دریافت کردند.

داماشی ها با پیروزی در این دیدار خانگی ، هشت امتیازی شدند و تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است ، در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفتند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بازی جدول داماش گیلان سرمربی تیم فوتبال فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های ملی ایران و ازبکستان در مرحله نیمه نهایی از ساعت 17:30 به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملی ایران به فینال این مسابقات رسید.

این بازی در وقت های قانونی با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید. گل های بازی را عادل‌اف(گل‌به‌خودی)، اخمت‌زیانوف(گل‌به‌خودی)، بهروز عظیمی برای ایران و جورائف، اخمت‌زیانوف(2بار) برای ازبکستان به ثمر رساندند.

در ضربات پنالتی شاگردان شمسایی موفق شدند با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی برسند. ایران در ضربات پنالتی یک پنالتی را خراب کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب