Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در بدو ورود به بنگلادش در جمع خبرنگاران گفت که اگر اروپایی‌ها اقدام لازم را برای اجرای تعهداتشان قبل از روز پنجشنبه انجام ندهند گام سوم را برخواهیم داشت.

وی افزود: آقای رئیس جمهور به زودی جزییات گام سوم را اعلام خواهد کرد.

ظریف یادآور شد: اتخاذ گام سوم به معنای پایان مذاکره نیست در بیانیه شورای عالی امنیت اعلام کردیم مذاکرات را ادامه می‌دهیم و هرگاه طرف مقابل به اجرای تعهداتش برگشت ما هم می‌توانیم اقداماتی را که در چارچوب ماده ۳۶ انجام دادیم متوقف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه پایان فرصت ۶۰ روزه دوم ایران به طرف‌های برجامی براساس بیانیه شورای عالی امنیت ملی است و ایران وارد گام سوم کاهش تعهدات برجامی خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه روحانی گام سوم ایران برجام بنگلادش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه اداره ایمنی دریانوردی شانگهای آمده است: نیروی دریایی چین از روز چهارشنبه اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) به مدت ۹ روز متوالی در آب‌های شرقی رزمایش برگزار خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، ورود کشتی‌های غیر مرتبط از ساعت ۷ صبح روز اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) تا ساعت ۹ صبح روز ۹ می (۲۰ اردیبهشت) به محل برگزاری این رزمایش در آب‌های شرقی چین ممنوع است.

گفتنی است؛ رزمایش دریایی مشترک کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، روسیه و چین پیش تر (اسفند ۱۴۰۲) در آب‌های دریای عمان برگزار و برخی از طرح‌های عملیاتی آن به اجرا در آمد.

هدف از برگزاری این رزمایش تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه و گسترش همکاری‌های چند جانبه میان کشورهای شرکت‌کننده و نشان‌دادن حُسن نیت و توانایی این کشورها در حمایت مشترک از صلح جهانی، امنیت دریایی و ایجاد جامعه دریایی با آینده‌ای مشترک عنوان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند