Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@23:00:34 GMT

مانوئل نویر: رویایم فتح یورو 2020 است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۳۰۳۴

مانوئل نویر: رویایم فتح یورو 2020 است

مانوئل نویر، دروازه بان باتجربه تیم ملی آلمان، فتح یورو 2020 را رویای خودش تصور کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تا زمان آغاز رقابت های یورو 2020، یک سال باقیمانده و 24 سال از آخرین بازی که ژرمن ها فاتح اروپا شدند گذشته است. مانوئل نویر که در دوران درخشان ورزشی خود قهرمانی در این رقابت ها را تجربه نکرده، امیدوار است بعد از نتایج ضعیف تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018، این روند در بازی های یورو سال بعد تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مانوئل نویر گفت: "اینکه تیمو ورنر با فرمی فوق العاده و در اوج آمادگی در اردوی تیم ملی آلمان شرکت کرده است اتفاقی بسیار خوشحال کننده است، اما امیدوارم وقتی در بوندسلیگا با لایپزیش روبرو می شویم اینگونه نباشد و تیمو ورنر از آمادگی دور باشد."

 

مانوئل نویر در مورد بازی های پیش روی تیم ملی آلمان گفت: "قرار است ما مقابل بهترین حریفان گروه خود بازی کنیم. هلند در ارسال ضربات ایستگاهی تیمی خطرناک بوده و در هنگام حمله کردن بی رحم و متنوع است و در مقابل دروازه رقبا تیمی بسیار خطرناک به شمار می آید. ما باید برای حضور در این دیدار آماده باشیم و من امیدوارم در بازی مقابل هلند برنده شویم.

 

فتح عنوان قهرمانی اروپا در رقابت های یورو 2020 برای من یک رویا است، اما من تا تابستان آینده و شروع این رقابت ها به این موضوع فکر نمی کنم."

مانوئل نویر تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مانوئل نویر تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟

در مهم ترین مقطع فصل، یکی از بازیکنان محبوب دشان و انریکه دچار مصدومیت شده است.

طرفداری | لوکاس هرناندز در نیمه اول دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن فرانسوی در صحنه گلزنی نیکلاس فولکروگ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش برای ادامه بازی، قبل از پایان نیمه اول تعویض شد. اکیپ مدعی شده که حضور هرناندز در یورو ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام است.

با گذشت چند ساعت از بازی، زانوی هرناندز همچنان به شدت متورم بود و کسی نتوانست ماهیت دقیق مصدومیت را مشخص کند. با این حال، یک چیز قطعی است - او در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند هفته آینده حضور نخواهد داشت. دوره بهبودی او به احتمال زیاد چند هفته طول خواهد کشید.

هرناندز قرار است روز پنجشنبه از زانوی خود عکسبرداری با ام آر آی انجام دهد، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که رباط‌های صلیبی او آسیب دیده باشند. چنین مصدومیتی حضور او در یورو ۲۰۲۴ را غیرممکن می کند. تا این لحظه همه نسبت به حضور او در این تورنمنت بدبین هستند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قرار است روز ۲۷ اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان فرانسه برای یورو را اعلام کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم