Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-زن ۶۲ ساله‌ای که به دنبال شاهدی بود تا ازدواج مجدد همسرش را اثبات کند ناگهان با هوویش روبه رو شد که او نیز برای اثبات ازدواجش دست به دامان قانون شده بود.

این زن میان سال درحالی که اظهار می‌کرد به قول معروف شاهد از غیب رسید در تشریح سرگذشت خود به مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: ۱۲ ساله بودم که به خواست پدر و مادر مرحومم، پای سفره عقد نشستم و زندگی مشترکم با «رحمت علی» را آغاز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسرم از همان روزهای اول زندگی مرا کتک می‌زد و توهین می‌کرد، اما من که دختری بیسواد بودم و از مادرم آموختم که باید برای حفظ یک زندگی باناملایمات کنار بیایم و سختی‌ها را تحمل کنم در برابر همه رفتارهای خشن و پرخاشگری‌های همسرم سکوت می‌کردم تا از من رنجیده خاطر نشود.

او شغل ثابتی نداشت و روزهای زیادی را بیکار می‌ماند به همین دلیل من برای کمک به معاش خانواده دست به هرکاری می‌زدم. ترشیجات درست می‌کردم و در مغازه میوه فروشی که راه انداخته بودم به فروش می‌رساندم.

همه سختی‌های روزگار را به جان می‌خریدم تا همسر و فرزندانم در آسایش باشند بالاخره با پس اندازهایم و کمک مالی فرزندانم منزل کوچکی را در حاشیه شهر خریدم و سند آن را به نام خودم ثبت کردم، اما در حدود ۵۰ سال قبل ثبت محضری ازدواج آن هم در روستاها موضوع بسیار کم اهمیتی بود و کمتر افرادی به این گونه رسوم توجه می‌کردند.

من هم از این امر مستثنا نبودم و تنها با قرائت صیغه دایم راهی خانه بخت شدم و دیگر هیچ گاه برای رسمی کردن این ازدواج اقدامی نکردم. حتی رحمت علی شناسنامه فرزندانم را نیز با رابطه و آشنا دریافت کرد.

من همواره به خاطر فرزندانم می‌سوختم و می‌ساختم، اما هیچ گاه اعتراضی نمی‌کردم تا این که از حدود چهار سال قبل زمزمه‌های ازدواج مجدد رحمت علی در بین اطرافیانم پیچید، ولی من همیشه فکر می‌کردم این حرف‌ها دروغی بیش نیست و کسی با رحمت علی ازدواج نمی‌کند.

با وجود این از حدود دو ماه قبل با تغییر رفتارهای همسرم متوجه شدم که زمزمه‌های ازدواج مجدد او حقیقت دارد و همسرم با زن دیگری به طور مخفیانه ازدواج کرده است چرا که او مخارج زندگی را نمی‌پرداخت و با هر بهانه‌ای مرا کتک می‌زد.

آن روز برای احوال پرسی از آشنایان و بستگانمان به روستای محل تولدم در یکی از شهرهای خراسان رضوی رفته بودیم که همسایگانمان گفتند رحمت علی با زن جوانش که هم سن دخترت است برای اقامت چند روزه به این جا آمده بود حتی آن زن درباره مالکیت این زمین وخانه روستایی از ما سوال کرد که پاسخ دادیم این ملک متعلق به همسر رحمت علی است! خلاصه آن جا بود که یقین کردم همسرم تجدید فراش کرده است. با وجود این رحمت علی همه چیز را کتمان می‌کرد تا این که دخترم نشانی محل سکونت آن زن جوان را پیدا کرد. وقتی همسرم فهمید دستش رو شده است به شدت عصبانی شد و با مشت و لگد به جانم افتاد به طوری که یک شب در بیمارستان بستری شدم. از آن روز به بعد ادعا می‌کرد مدت صیغه ما ۴۰ ساله بوده و اکنون به اتمام رسیده است.
او با همین بهانه به خوشگذرانی می‌پرداخت و با زنان غریبه دیگری ارتباط داشت. او دیگر اعتیادش را نیز پنهان نمی‌کرد و به راحتی نزد فرزندانم به استعمال مواد مخدر می‌پرداخت.

سختگیری‌های همسرم به جایی رسید که فرزندانم را از خانه بیرون انداخت و قصد داشت مرا نیز از خانه ام بیرون کند به طوری که دو تن از پسرانم وقتی به حال خودشان رها شدند در دام اعتیاد افتادند و اکنون همسرانشان نیز دادخواست طلاق داده اند و ...
در این شرایط من به دنبال مدارکی بودم که اثبات کند همسرم بدون اجازه من ازدواج کرده است و نفقه زندگی را نیز نمی‌پردازد، اما وقتی وارد کلانتری شدم ناگهان هوویم را دیدم که برای اثبات ازدواجش با رحمت علی دست به دامان قانون شده بود .

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیل خسارت سنگینی را به کشاورزی خراسان جنوبی وارد کرده است، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های ارسالی از شهرستان‌ها، بالغ بر پنج هزار و ۴۴۳ میلیارد ریال برآورد اولیه خسارت سیل به زیربخش‌های کشاورزی استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اثر سیل خسارات قابل‌توجهی به زیربخش‌های کشاورزی استان از جمله قنوات، باغات، زراعت، دام و طیور، ابنیه‌ها، جاده‌های بین مزارع و ایستگاه‌های پمپاژ کشاورزی وارد شده‌است.

وی افزود: گروه‌های تعیین و ارزیابی خسارات پس از سیل در سطح مراکز بخش سازماندهی و تمام مناطق خسارت‌دیده نیز فهرست‌برداری شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی عنوان کرد: جبران خسارات سیل به کشاورزی این استان قدری دشوار است و بر اساس برآوردهای اولیه خسارات سیل به بخش‌های کشاورزی خراسان جنوبی، تخصیص اعتبارات ملی و استانی مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های راهسازی در سطح اکثر مراکز جهاد کشاورزی مستقر بوده و مشغول ترمیم جاده‌های بین مزارع در بخش کوهستانی هستند، بیان کرد: همکاران مدیریت در شهرستان‌ها وگروه‌های جهادی در کنار کشاورزان و بهره برداران، کار لایروبی و پاکسازی باغات استان را انجام می‌دهند.

جعفری گفت: با استفاده از بیل‌های مکانیکی، لایروبی رسوبات جمع‌شده در پشت بندها انجام خواهد شد تا پیش از فصل آبیاری باغات زمینه آبیاری درختان و زمین‌های زراعی فراهم شود.

وی گفت: بر اساس گزارش‌های ارسالی، شهرستان‌های بشرویه و زیرکوه بیشترین میزان و حجم خسارت را اعلام نموده که این گزارش برآورد اولیه بوده و روند بررسی برای برآورد نهایی ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین خسارت به منابع آبی کشاورزی وارد آمده است، اظهار کرد: طبق گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که سیل به تعداد ۱۰۱ رشته قنات، ۱۱ هزار و ۶۰۰ هکتار اراضی زراعی و باغی، ۳۳۷ رأس دام سبک، ۵۲۰ کیلومتر ایل راه، ۱۱۰ کیلومتر جاده بین مزارع و ۱۷ کیلومتر مسیر انتقال آب خسارت وارد کرده است.

جعفری گفت: البته تاکید می‌گردد که گزارش برآورد اولیه بوده و روند بررسی برای برآورد نهایی ادامه دارد.

کد خبر 6090006

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • اتفاقی که باعث شد مورایس مسلمان شود
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!