Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@02:43:51 GMT

حمایت پادشاه اردن از خواهرش در برابر حاکم دبی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۵۲۵۶

حمایت پادشاه اردن از خواهرش در برابر حاکم دبی

وزارت خارجه اردن برای حمایت از خواهر پادشاه این کشور در پرونده جدایی او از حاکم دبی اعلام کرد که هیا بنت الحسین دیپلمات سفارت اردن در لندن است.

به گزارش مشرق، اردن طی اقدامی به منظور حمایت بیشتر از خواهر پادشاه این کشور در قضیه جدایی او از همسرش، اعلام کرد که «هیا بنت الحسین» از دیپلمات سفارت اردن در لندن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «القدس العربی» سه‌شنبه (۱۲ شهریور) نوشت که وزارت امور خارجه اردن، به دستور «ایمن الصفدی»، وزیر امور خارجه این کشور «شاهزاده هیا» را به عنوان دیپلمات اردن در سفارت این کشور منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: حاکم دوبی همسرش را در لندن به دادگاه می‌برد +عکس سفر پادشاه اردن به امارات بعد از فرار خواهرش از دبی

بر اساس این گزارش، این اقدام اردن به دنبال توصیه وکیل خواهر ناتنی «عبدالله دوم»، پادشاه این کشور صورت گرفته، مبنی بر اینکه هیا برای حضور در دادگاه طلاق از شوهرش «محمد بن راشد»، حاکم دبی امارات نیاز به «حمایت حقوقی الزام‌آور» در انگلیس دارد تا به او (هیا) در موضوع جدایی از همسرش کمک کند.

القدس العربی می‌نویسد، محمد بن راشد قصد داشت، ده‌ها میلیارد دلار از سرمایه‌گذاری‌های خود در انگلیس را خارج کند ولی مشاوران حقوقی به حاکم دبی توصیه کردند که فکر فشار مالی و اقتصادی بر دولت انگلیس را از سر خود دور کند؛ چرا که لندن در مسائل حقوقی و دادگاهی دستش باز نیست و نمی‌تواند اقدامی کند.

محمد بن راشد آل مکتوم و هیا بنت الحسین

این روزنامه می‌نویسد، انتصاب هیا بنت الحسین به عنوان دپیلمات در سفارت اردن در لبندن به معنای ابراز همبستگی أمان با این شاهزاده اردنی در برابر شوهر اماراتی‌ او است.

رسانه‌های منطقه اوایل تیر ماه اعلام کردند که خواهر ناتنی پادشاه اردن (۴۵ ساله) به طور پنهانی به همراه دو فرزندش از امارات گریخته و بعد از ورود به آلمان راهی لندن شده و در آنجا از انگلیس پناهدگی گرفته است و قصد جدایی از حاکم دبی را دارد.

ماه گذشته اولین جلسه دادگاه جدایی هیا بنت الحسین از محمد بن راشد آل مکتوم در لندن و بودن حضور حاکم دبی برگزار شد.

هیا در سال ۲۰۰۴ به عنوان ششمین زن محمد بن راشد با وی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو فرزند است؛ یک دختر به نام جلیله (۱۲ ساله) و یک پسر به نام زاید (هفت ساله).

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان پادشاه اردن لندن عبدالله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن یزدانی که با هماهنگی کادر فنی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد شرکت نکرده، این روزها در باشگاهی در زادگاهش جویبار به‌شدت مشغول تمرینات بدن‌سازی و مرور فنون است تا بازگشتی باشکوه به میادین بین‌المللی و به‌طور اخص، تورنمنت حساس مجارستان داشته باشد.

به نقل از فرهیختگان به‌گفته فیزیوتراپ حسن یزدانی، دامنه حرکتی کتف جراحی‌شده «پادشاه» به‌طور صددرصدی برگشته و وی از نظر گردش کتف، هیچ محدودیتی ندارد. هم‌چنین حسن یزدانی این روزها تمریناتی بسیار پرفشار و انفجاری را با وزنه انجام می‌دهد که شنیده شده او حداقل ۲۰ درصد بیش‌تر از روزهای پیش از عمل جراحی وزنه زده و تحمل فشار دارد.

یزدانی که تورنمنت بسیار پرفشار و رنکینگ‌دار پولیاک‌ایمره را در پیش خواهد داشت، طی تعطیلات اخیر در محل تمریناتش پذیرای تیم پزشکی و فیزیوتراپ‌هایش هم بود تا زیرنظر آن‌ها به تمرین بپردازد و پزشکان مستقیماً در جریان آخرین وضعیت آمادگی او قرار بگیرند. به‌نظر می‌رسد یزدانی صددرصد به روزهای خوبش برگشته و بدون مشکل فیزیکی، مهیای درخشش در مجارستان شده‌است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902966

دیگر خبرها

  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)