Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران صبح امروز با حضور معاون وزیر اقتصاد، رییس کل بیمه مرکزی و سایر اعضا برگزار و صورت‌های مالی این شرکت در سال ۹۷ به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، نشست مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران به ریاست عباس معمارنژاد معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه، سازمان حسابرسی (حسابرس قانونی بیمه ایران) و رییس و اعضای هیات مدیره بیمه ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست پس ارائه گزارش های تیم مدیریتی بیمه ایران، اعضای مجمع نیز نقطه نظرات کارشناسی خود را در خصوص عملکرد شرکت در سال گذشته مطرح و پس از بررسی و تبادل نظر در مسایل فنی و حسابرسی، ضمن تشکر از شفافیت گزارش های ارائه شده مدیرعامل بیمه ایران، صورت های مالی سال ۱۳۹۷ بیمه ایران را تصویب کردند. اعضای مجمع ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد رو به رشد بیمه ایران در سال ۹۷، بر صورت های مالی سال گذشته این شرکت مهر تایید زدند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد استان همدان اردبیل مجلس روزنامه مجمع عمومی بیمه ایران بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران

نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد