Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر اروپا تا روز پنجشنبه هیچ اقدام عملی نکند، قطعا این گام را در روز پنجشنبه اجرایی می‌کنیم.

 عضو فراکسیون امید گفت: اگر اروپا تا روز پنجشنبه هیچ اقدام عملی نکند، قطعا این گام را در روز پنجشنبه اجرایی می‌کنیم.

علی مطهری عضو فراکسیون امید مجلس، با اشاره به گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران، اظهار کرد: برداشتن این گام توسط ایران بستگی به رفتار اروپایی‌ها دارد و اگر آنها خواسته‌های ما را بر آورده کنند وفروش نفت ایران به حالت عادی برگردد، می‌توانیم فعلا از اجرای گام سوم صرفه نظر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر اروپا تا روز پنجشنبه هیچ اقدام عملی نکند و تنها به حرف زدن و قول دادن بسنده کند، قطعا این گام را در روز پنجشنبه اجرایی می‌کنیم.

مطهری بیان کرد: ممکن است تا پنجشنبه اتفاقاتی بیفتند، چراکه هنوز مذاکره ادامه دارد، اما اگر اروپا تا فردا هیچ کاری انجام ندهد و ما گام سوم را برداریم به نفع کشور خواهد بود، چراکه اروپا در می‌یابد که ما در هدف خود ثابت قدم هستیم.

عضو فراکسیون امید گفت: اروپایی‌ها در حال تلاش برای ایجاد گشایشی برای فروش نفت ایران هستند تا ما را از برداشتن گام سوم باز دارند، باید ببینیم که اقدام آنها ارزش آن را دارد که از اجرای گام سوم خود داری کنیم یا نه.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های هواشناسی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مهمترین توصیه‌های کاربردی هواشناسی کشاورزی بدین شرح است:
۱. در زمان مساعد بودن شرایط جوی یعنی عدم باد و بارندگی به محلول پاشی درختان پسته برای جلوگیری از عارضه لکه پوست استخوانی پسته با استفاده از ترکیبات کلسیم دار و نیز اسید امینه و یا جلبک دریایی اقدام شود.
۲. با توجه به بارش‌های اخیر احتمال بیماری الترناریا در درختان پسته وجود دارد لذا بامشورت کارشناسان نسبت به سمپاشی با قارچکش مناسب اقدام گردد.
۳. پوشش‌های گلخانه با مواد مناسب جهت کاهش نور پوشش داده شود و مصرف کلسیم در دستور تغذیه گلخانه قرار گیرد.
۴. در مزارع گندمی که در مرحله شیری خمیری یا پرشدن دانه هستند محلول پاشی با کود‌های اسید آمینه و جلبک جهت کاهش اثرات تنش‌های محیطی
۵. واحد‌های گاو شیری جهت کاهش استرس گرمایی در ساعات با دمای بیش از ۳۰ درجه به استفاده از دستگاه‌های خنک کننده در سالن شیر دوشی و استفاده از مه پاش در واحد اقدام گردد.
۶. رها سازی بچه ماهیان گرمابی با وزن بالای ۲۵ گرم و خرید از مراکز معتبر در استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در هفته جاری و در اوایل صبح

دیگر خبرها

  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • حمله گازانبری طالبان به تعهدات آبی با ایران
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • حمله گازانبری امارت طالبان به تعهدات آبی با ایران
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد