Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،رضا ارغیانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین گفت با اشاره به برگزاری مجالس تعزیه‌خوانی ویژه ماه محرم در اسفراین گفت: اجرای مجالس تعزیه‌خوانی ویژه ماه محرم توسط گروه تعزیه‌خوانی طفلان مسلم (ع) به سرپرستی علی‌اصغر حکیم شناس در شهر اسفراین با همکاری شهرداری اسفراین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارغیانی افزود: برگزاری تعزیه در کنار آیین‌های عاشورایی اتفاق مبارک و خجسته‌ای است که باید به تداوم آن امیدوار بود و باسیاست‌های مناسب و حمایتی بر رونق آن افزود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین اظهار کرد: بدون شک نفس برگزاری تعزیه همچون دیگر آیین‌های عاشورایی حرکت در مسیر والای سوگواری امام حسین (ع) و ارادت به ساحت آن بزرگوار است.

ارغیانی گفت: این مجالس دهه اول و دوم ماه محرم در خیابان شهید نواب صفوی، فرهنگسرای شهرداری، پارک دانشجو و صحن امامزاده سید جعفر (ع)، جنب مجتمع فرهنگی، هنری نسیم اسفراین، اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اسفراینی‌ها میزبان تعزیه طفلان مسلم می‌شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد محرم 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است