Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسعود سلطانی‎فر وزیر ورزش و جوانان که برای حضور در نشست کمیسیون اصل ۴۴ قانون اساسی راهی مجلس شده بود، تلاش‌ها برای موضوع حق پخش را بی نتیجه توصیف کرد. تاریخ انتشار: 11:32 - 13 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۱۷۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درباره موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی، اظهار داشت: حق پخش تلویزیونی را مشوقی مهم و تأثیرگذار در جهت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در این زمینه صداوسیما هیچ اهتمامی برای اجرای قانون برنامه ششم توسعه ندارد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: جلسات مکرری در این زمینه با صدا و سیما برگزار کرده‌ایم، ولی هیچگونه همکاری از سوی رسانه ملی در این زمینه دیده نشده است.

پیش از این نیز سلطانی فر در نشست فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه جلسات متعددی با رئیس سازمان صداوسیما درباره حق پخش تلویزیونی داشته است، گفت: متاسفانه این جلسات بی نتیجه بوده و همواره موضوع حق پخش به جلسات آتی موکول شده، لذا از نمایندگان درخواست داریم که در این زمینه به وزارت ورزش و فدراسیون کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان حق پخش تلویزیونی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، یکی از موضوعات مهمی که بحث آن بیش از قبل مطرح شده، بحث پرداخت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما است. موضوعی که امروز و در حاشیه در حاشیه جلسه هیأت دولت، از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز پرسیده شد.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس پاسخ داد: موضوع حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست، حق پخش متعلق به ورزش کشور بوده و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و باید این گره باز شود.

هاشمی اضافه کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه، موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تنظیم می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: حق پخش، حق ورزش است و باید به ورزش داده شود. طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند. لذا این یک موضوع اساسی است و ان‌شاءالله این کار صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد